התחברות הרשמה

אם כותבים משהו אם מילת שאלה צריכים להוסיף בסוף סימן שאלה?

8 באוקטובר 2024, 20:10
מילים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אתם.ן כותבים שאלות כי אתם רוצים להגיע לחמות או שאתם באמת צריכים?
אם ההיתם צריכים לקעקע על עצמכם מילה/משפט מה ההיתם כותבים?
כשאתם כותבים שאלה או משהו כזה בסטיפס, אתם כותבים דרך הטלפון או דרך המחשב?
איך כותבים שאלה אני צריך עזרה תסבירו מפורט
נכון כולם רוצים לראות תשובות מפורטות אבל אנחנו בעצמנו כותבים שאלות של מילה או שתיים
איך כותבים 'שאלה שלה' במחובר? כלומר במילה אחת
איך מבדילים ואיך כותבים את המילים תיהי תיהיה מילים כאלה אני אף פעם לא כותב נכון
גם אתם כל פעם שאתם צריכים מוטיבציה אתם כותבים שאלה בסטיפס ולא שולחים אותה??
בחברים לעט שמישהו/י כותב משהו ,צריך להגיב בפרטי או בהודעות שכולם כותבים?
כשאנשים שואלים שאלות, וכותבים משהו קטן בכותרת, ואז בפירוט הנוסף כותבים מלא - זה מעצבן אתכם?
גם אתם לפעמים כותבים פה סתם שאלות שאתם לא באמת צריכים להנאתכם או שרק אני?