4 תשובות
תגידי כאילו אתה צריך ללכת לא משהו בקרוב
לא צריך באלגנטיות פשוט תעיף אותם תגיד להם ביי יאלה הם חברים הם יבינו אותך
אנונימי
אתה לא חייב להעיף אותם בצורה דרמטית. אפשר פשוט להתחיל לסגור את הערב בעדינות בלי לעשות עניין. משהו כמו:
חבר'ה היה כיף אבל אני גמור חברתית ואני צריך רגע שקט, נראה לי שאני מתקפל להיום.
או:
יאללה אחים שלי אני מת מעייפות, נראה לי נסיים פה להיום ❤
זה לגמרי לגיטימי לרצות את השקט שלך גם אם הם לא עשו משהו רע. לא חייב לחכות עד שתתפוצץ כדי להציב גבול קטן.
חבר'ה היה כיף אבל אני גמור חברתית ואני צריך רגע שקט, נראה לי שאני מתקפל להיום.
או:
יאללה אחים שלי אני מת מעייפות, נראה לי נסיים פה להיום ❤
זה לגמרי לגיטימי לרצות את השקט שלך גם אם הם לא עשו משהו רע. לא חייב לחכות עד שתתפוצץ כדי להציב גבול קטן.
וואי זה קרה לי פעם אחת התחרפנתי מזה.
פשוט תגיד להם חברים אני עייף יש לי דברים לעשות נמשיך פעם אחרת.
פשוט תגיד להם חברים אני עייף יש לי דברים לעשות נמשיך פעם אחרת.
באותו הנושא: