8 תשובות
באותו מצב כמוך.
מצטער לשמוע
את מנסה לגשת ולדבר עם ילדים?
את מנסה לגשת ולדבר עם ילדים?
מבינה אותך ממש, גם אני עברתי את זה ואפילו יותר נורא, אני בטוחה שאת בן אדם זהב ואנשים פשוט מקנאים בך וזה עניין של זמן עד שיגלו את הדברים המיוחדים שיש לך ❤
היי אהובה שלי,
קודם כל, רציתי להגיד לך שאני איתך בזה, גם אני נמצאת במצב הזה. תנסי לגשת לילדים ולדבר איתם, אנשים שמרגיש לך נכון לגשת אליהם. מי שלא רוצה כל כך מפסיד אותך.
קודם כל, רציתי להגיד לך שאני איתך בזה, גם אני נמצאת במצב הזה. תנסי לגשת לילדים ולדבר איתם, אנשים שמרגיש לך נכון לגשת אליהם. מי שלא רוצה כל כך מפסיד אותך.
שואל השאלה:
הבנות בקבוצה שלי ממש חמודות אז אני שורדת אבל לדבר איתן זה לא תחליף לחברים
הבנות בקבוצה שלי ממש חמודות אז אני שורדת אבל לדבר איתן זה לא תחליף לחברים
אנונימית
כמובן שזה אולי לא תחליף, אבל אולי ניסיון? לכי תדעי איזו ילדה משם תהיה מתנה עבורך.
הייתי בלי חברים בבית ספר שנתיים
לא כזה נורא
לא כזה נורא
באותו הנושא: