7 תשובות
את לא היחידה
שואל השאלה:
אבל כאילו אני ממש בסוף התהליך בעיקרון
אבל כאילו אני ממש בסוף התהליך בעיקרון
אנונימית
הכל טוב לא נורא זה קורה להרבה
לא כזה נורא
לדעתי כדאי לך להתעקש לעשות טסט
לדעתי כדאי לך להתעקש לעשות טסט
כאילו זה לא נורא אבל עדיף ליפני כי בצבא זה ימרח לך נראה לי אני לא באמת מכיר וידע מה הלוז איתך
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני באמת נוהגת לא טוב פשוט לא כדאי לי לגשת עדיין
^^אני באמת נוהגת לא טוב פשוט לא כדאי לי לגשת עדיין
אנונימית
עוד כמה זמן הגיוס?
בחודש חודשיים אפשר להשתפר משמעותית בנהיגה אז תלוי כמה זמן זה באמת
בחודש חודשיים אפשר להשתפר משמעותית בנהיגה אז תלוי כמה זמן זה באמת
אנונימי
באותו הנושא: