15 תשובות
שואל השאלה:
לעשות כפולות והכל
לעשות כפולות והכל
אנונימי
כן ולא
יותר מידי מספיק
כן אלא אם כן אתה לוקח 80 שיעורים ואז לא
כן אם תעבור טסט ראשון
כמה היום שיעור איזור ה200 ?
^ מה הקשר 80 שיעורים זה גם תםוי באיזה תאוריה הוא עובר וכמה לוקחים אצלו לשיעור וגם צריך לשים לב שהמורה שלו לא מורח אותו
איזור השש וחצי הכל כי יש אגרות וזה
תיאוריה זה כל כך שולי לעומת השיעורי נהיגה נו באמת
זה 74 שקל^^
זה 74 שקל^^
^ 74 שקל כל פעם שאתה לא עובר זה גם מצטבר לסכום
זה יספיק ותביא לי קצת אם נשאר
לי אז זה עלה 8000 אבל עשיתי איזה 60 שיעורים אני מניחה שהיום זה עלה אבל 9000 יספיק בוודאות
לעשות רשיון 4000 שקל אמרו לי אבל עם תאוריה, זה לא יודעת
עלה לי 4000 שקל תלוי מאיזה אזור אתה בארץ
לא בטוח. זה נורא תלוי איזה סוג רישיון אתה רוצה לעשות (אופנוע, רכב פרטי, משאית), באיזה אזור בארץ אתה גר (בדר"כ בפריפריה השיעורי נהוגה קצת יותר זולים מאשר במרכז) וגם באיזה תיאוריה/טסט אתה תעבור (ככל שאתה עושה יותר תיאוריות וטסטים, ככה אתה תצטרך להוציא יותר כסף).
באותו הנושא: