5 תשובות
לא בהכרח
לא.
זה אומר שאתה בן אדם חם.
גם לי יש צורך חזק לחיבוקים וזה לא אומר שיש לי טראומת ילדות.
לא
שואל השאלה:
כאילו נניח בן אדם שסתם זה עולה לו המון בסיטואציות מסוימות ביום ובלילה (לא עם מישהו ספיצפי) זה לא מעיד שיש איזה בעיה או אובססיה לא בריאה?
אנונימי
לא.
זה מאוד נפוץ שבלילה המחשבות רצות לנו.
אם זה קורה לך גם בלי קשר ללילה קוראים לזה חשיבת יתר, גם לי יש.