התחברות הרשמה

וואי איך אני שונאת שזה קורה

וואי איך אני שונאת שאנשים נגיד מצלמים סרטון שלי או משהו שאני בו ואז אני אומרת כזה יא שלחי לי והם תמיד כזה יואו אני אשלח אחר כך ובסוף תמיד לא שולחים מה הבעיה פשוט לשלוח באותו רגע ?? זה בדיוק שנייה אני תמיד שולחת
25 במאי 2026, 08:31
עצביםחברותסרטון    
2 תשובות
צודקת מחרפן אותי
אנונימית
אם יש לך אייפון אני פשוט תמיד אומרת שיעבירו לי באיר דרופ ואז הם חייבים לעשות את זה באותו שנייה
S
Somebody 7777
באותו הנושא:
וואי וואי כל האלה ששמים מזגן על קור בכיתה- קפצוו ליי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי אני שונא שזה קורה (המשך בתיאור)
וואי אני שונאת את אמא שלי אני פשוט שונאת אותה
וואי כןלי עצבים אני שונאת כשזה קורה
וואי אני פשוט שונאת את אמא שלי....
וואי שונאת את הבית ספר הזה. תענו בבקשה
וואי וואי איך אני שונאת את הילדה הזאת יואו
אני ככ שונאת תינוקות וואי אני ככ שונאת תינוקות אני ככ שונאת תינוקות
וואי שונאת כזה קורה
וואי אמא שלי מעצבנת אותי אני שונאת אותה פיזית שונאת אותה.
וואי איך אני שונאת את השכנה שלי, יש פה מישהו שהשכנים שלהם גם כאלה?