5 תשובות
שואל השאלה:
פעם ראשונה שמעתי עליה מחברות והיא עושה ממש ממש טוב
אנונימית
אני בטוחה שהיא לא היחידה, אז אם היא מזלזלת בך ככה היא לא שווה אותך ואת הכסף שלך.
תנסי למצוא לך מישהי אחרת.
יכול להיות שאין לה תורים פנויים, אבל זה עדיין לא מצדיק את זה שהיא לא עונה לך.
אני חושבת שכדאי לך לחפש מישהי אחרת, אולי היא תהיה קצת יותר יקרה (לא בהכרח) אבל היא לפחות תענה לך.

זאת פעם ראשונה שאת תלכי אליה? או שזה למילוי?
שואל השאלה:
היא קצת איתי בבית ספר שתי שכבות מעליי אבל אחרת הייתי עושה את זה באהבה
אנונימית
תצאי עלייה ותגידי לה את כל מה שמפריע לך בה ותחסמי אותה
אנונימי