24 תשובות
קודם כל לזלזל ברגשות של בנאדם זה לא נייס בכלל, יש דרך להגיד דברים
את לא יכולה לגרום לו להפסיק לפגוע בך, אם הוא יודע שמשהו פוגע בך הוא אמור להשתדל שלא לעשות אותו, אם זה לא מספיק חשוב לו אז כדאי שתיפרדו, מה ההיגיון להיות בקשר כזה?
את אוהבת אותו אבל לא נשמע שזה הדדי, תיפרדי ממנו, זה יכאב אבל זה עדיף.
את לא יכולה לגרום לו להפסיק לפגוע בך, אם הוא יודע שמשהו פוגע בך הוא אמור להשתדל שלא לעשות אותו, אם זה לא מספיק חשוב לו אז כדאי שתיפרדו, מה ההיגיון להיות בקשר כזה?
את אוהבת אותו אבל לא נשמע שזה הדדי, תיפרדי ממנו, זה יכאב אבל זה עדיף.
יש פה כמה נורות אזהרה לדעתי שמצביעות לך על להיפרד ממנו:
א. הוא פוגע בך כדפוס חוזר
ב. מקטין מה שאת מרגישה, קורא לזה שטויות
ג. בסוף הוא זה שמתלבט אם להיפרד
במצב כזה? הייתי נפרדת ישר. את לא רוצה מישהו שפוגע בך ועוד מתלבט אם להיפרד ממך. אל תהיי במקום שאת לא רצויה בו
א. הוא פוגע בך כדפוס חוזר
ב. מקטין מה שאת מרגישה, קורא לזה שטויות
ג. בסוף הוא זה שמתלבט אם להיפרד
במצב כזה? הייתי נפרדת ישר. את לא רוצה מישהו שפוגע בך ועוד מתלבט אם להיפרד ממך. אל תהיי במקום שאת לא רצויה בו
אוף אני מבינה אותך זה קשה לצאת ממצב כזה במיוחד שאתה אוהב מישהו
אבל את באמת לא צריכה אותו את יכולה למצוא מישהו פי מליון יותר, את לא אמורה לשנות אותו ולגרום לא להספיק לפגוע בך. הוא אמור לדעת לעשות לא לעשות את זה לבד וגם הוא עשה מספיק
ברור שזה קשה להפרד אבל במבט אחורה אני בטוחה שתסתכלי על זה באור חיובי
אבל את באמת לא צריכה אותו את יכולה למצוא מישהו פי מליון יותר, את לא אמורה לשנות אותו ולגרום לא להספיק לפגוע בך. הוא אמור לדעת לעשות לא לעשות את זה לבד וגם הוא עשה מספיק
ברור שזה קשה להפרד אבל במבט אחורה אני בטוחה שתסתכלי על זה באור חיובי
עלייך הוא לא מתלבט,תעיפי אותו אחותי תכבדי את עצמך ותחסכי, אם הוא פוגע בכל פעם למה להמשיך? תראי לו שאת שווה משהו ולא אותו ותחתכי
שואל השאלה:
הוא אוהב אותי חזרה אני בטוחה בזה
או לפחות הייתי עד לפני עשר דקות כשהוא אמר לי שהוא לא יודע מה הוא חושב על הזוגיות שלנו ואני אוהבת אותו יותר מידי ומפחדת שהוא יפרד פשוט כאילו אני כן מאמינה שזה הדדי זה הדדי אבל אני מפחדת ממה שעלול לקרות ואני רוצה ללמוד להפסיק להיפגע מדברים שלא נצטרך לריב שוב
הוא אוהב אותי חזרה אני בטוחה בזה
או לפחות הייתי עד לפני עשר דקות כשהוא אמר לי שהוא לא יודע מה הוא חושב על הזוגיות שלנו ואני אוהבת אותו יותר מידי ומפחדת שהוא יפרד פשוט כאילו אני כן מאמינה שזה הדדי זה הדדי אבל אני מפחדת ממה שעלול לקרות ואני רוצה ללמוד להפסיק להיפגע מדברים שלא נצטרך לריב שוב
אנונימית
יש לכם קשר חולה ילדה
אני מצטער
את לא אמורה לעבוד על עצמך להפסיק להיפגע, את אמורה להרגיש שהוא מתאמץ לא לפגוע בך, נו באמת איזו מין זוגיות זו..
תקשיבי למה שאת כותבת כאן
אני מצטער
את לא אמורה לעבוד על עצמך להפסיק להיפגע, את אמורה להרגיש שהוא מתאמץ לא לפגוע בך, נו באמת איזו מין זוגיות זו..
תקשיבי למה שאת כותבת כאן
הוא יכול לאהוב אותה ואת אותו אבל זה עדיין לא מתאים. אם זה לא הולך אז לא בכוח, לפעמים עדיף להתרחק ובסוף אולי לגלות שאתם צריכים להיות ביחד מאשר להישאר באותו מקום "רקוב" יותר זמן ולהיפגע יותר
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט להיפרד ככה ישר
ואני ממש רואה אותו בתור האחד שלי בגלל זה זה כל כך קשה
ויש לו מלא צדדים חיוביים שלא תיארתי הוא בנאדם מאוד חמוד פשוט כואב לי להיפגע ממנו תמיד ועד שהצלחתי להחלים מאיך שהוא פגע בי לפני בריב הוא פשוט הפיל עליי שהוא לא יודע מה הוא רוצה מהזוגיות שלנו והוא לא בטוח אם הוא רוצה להמשיך אבל הוא המשיך להגיד לי אחריי שהוא אוהב אותי וזה מה שהפך את זה ליותר גרוע
זה לא כזה פשוט להיפרד ככה ישר
ואני ממש רואה אותו בתור האחד שלי בגלל זה זה כל כך קשה
ויש לו מלא צדדים חיוביים שלא תיארתי הוא בנאדם מאוד חמוד פשוט כואב לי להיפגע ממנו תמיד ועד שהצלחתי להחלים מאיך שהוא פגע בי לפני בריב הוא פשוט הפיל עליי שהוא לא יודע מה הוא רוצה מהזוגיות שלנו והוא לא בטוח אם הוא רוצה להמשיך אבל הוא המשיך להגיד לי אחריי שהוא אוהב אותי וזה מה שהפך את זה ליותר גרוע
אנונימית
למה הבנאדם לא מתאמץ שלא לפגוע? מה כבר ביקשת ממנו? להפסיק לנשום? אני לא מבין
שואל השאלה:
כי הוא אומר לי שאני נפגעת מכלום
כי הוא אומר לי שאני נפגעת מכלום
אנונימית
אני הייתי בנעליים שלך, הוא גם היה האחד שלי
הלכתי בשבילו לפסיכולוגית כי הוא אמר שאני רגישה מדי, ניסיתי לעבוד על עצמי בזמן שהוא המשיך לפגוע ולחשוב שהוא בסדר גמור
אני יודעת שהוא אהב אותי, יודעת שאני אהבתי אותו והפרידה הייתה התקופה הכי כואבת בחיים שלי
אבל עם זאת לקחתי מהזוגיות הזאת הרבה דברים ועוד יותר דברים מהפרידה. הכל לטובה, הכל מלמד, הכל מכוון. זה לא פשוט להיפרד אבל עוד יותר לא פשוט להישאר במקום הלא נכון.
הלכתי בשבילו לפסיכולוגית כי הוא אמר שאני רגישה מדי, ניסיתי לעבוד על עצמי בזמן שהוא המשיך לפגוע ולחשוב שהוא בסדר גמור
אני יודעת שהוא אהב אותי, יודעת שאני אהבתי אותו והפרידה הייתה התקופה הכי כואבת בחיים שלי
אבל עם זאת לקחתי מהזוגיות הזאת הרבה דברים ועוד יותר דברים מהפרידה. הכל לטובה, הכל מלמד, הכל מכוון. זה לא פשוט להיפרד אבל עוד יותר לא פשוט להישאר במקום הלא נכון.
שואל השאלה:
אם אני רוצה לנסות אבל להילחם על הזוגיות ולגרום לזה כן להצליח לעבוד איך אפשר שזה יקרה?
אם אני רוצה לנסות אבל להילחם על הזוגיות ולגרום לזה כן להצליח לעבוד איך אפשר שזה יקרה?
אנונימית
טוב, אני לא באמת יודע איך הדברים עובדים אצלכם, מה זה בדיוק הכלום הזה.
בכל מקרה גם אם הוא לא איש רע, עדיין לא נשמע שאתם מתאימים כל כך.
בכל מקרה גם אם הוא לא איש רע, עדיין לא נשמע שאתם מתאימים כל כך.
שואל השאלה:
הקטע שהולך לנו טוב במציאות הריבים קורים רק בוואצאפ
הקטע שהולך לנו טוב במציאות הריבים קורים רק בוואצאפ
אנונימית
יש לכם מערכת יחסים מאוד מוזרה
שואל השאלה:
דיי לא נו הוא חמוד
דיי לא נו הוא חמוד
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני מפחדת שהוא יפרד ממני למרות שאחריי זה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי עדיין קיים בי הפחד
פשוט אני מפחדת שהוא יפרד ממני למרות שאחריי זה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי עדיין קיים בי הפחד
אנונימית
הוא פוגע בך והוא עוד שוקל?? אחותי, תסמכי על האינטואיציה שלך ותעזבי. מגיע לך יותר.
שואל השאלה:
הוא מאשים אותי אחריי זה בריבים שלנו
הוא מאשים אותי אחריי זה בריבים שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שבסוף הוא כן מבקש סליחה
למרות שבסוף הוא כן מבקש סליחה
אנונימית
סליחה בלי מעשים לא שווה כלום. תראי בכל זאת את המעשים שלו: מאשים, מקטין, פוגע שוב ושוב.. זה לא מגיע לך יפה שלי
אני לא אחזור על הדברים הנכונים שכבר אמרו, אני רק אגיב למשהו שאמרת-"הוא אוהב אותי חזרה אני בטוחה בזה"
רק אהבה זה לא מספיק.
רק אהבה זה לא מספיק.
תפסיקי להיות שברירית וקלה וגם לך יש רגשות וכל אחד צריך קצת חיבה אם הוא לא רואה את הדברים ואת ממשיכה להיפגע ממנו תני לו להחליט ותהיי חזקה
אהובה שלי אני מבינה שאת אוהבת אותו אבל יכאב לך יותר להישאר איתו מלהיפרד ממנו עכשיו
זה לא ישתפר לא משנה כמה תלחמי על הזוגיות הזאת אם הוא כבר ויתר על זה הסוף כבר ברור,
(ואם את לא תיפרדי ממנו הוא יפרד ממך)
אל תדאגי את תמצאי מישהו אחר שיאהב אותך ולא יגרום לך להרגיש ככה לא משנה מה
רק בבקשה תצאי מזה
זה לא מקום שצריך להישאר בו או להילחם עליו
אוהבת אותך ובהצלחה אהובה שלי
זה לא ישתפר לא משנה כמה תלחמי על הזוגיות הזאת אם הוא כבר ויתר על זה הסוף כבר ברור,
(ואם את לא תיפרדי ממנו הוא יפרד ממך)
אל תדאגי את תמצאי מישהו אחר שיאהב אותך ולא יגרום לך להרגיש ככה לא משנה מה
רק בבקשה תצאי מזה
זה לא מקום שצריך להישאר בו או להילחם עליו
אוהבת אותך ובהצלחה אהובה שלי
באותו הנושא: