13 תשובות
מנגנון הגנה של בחורות. הן לא מסוגלות לעכל את המחשבה שיש אדם שלא רוצה זוגיות, זה מנוגד לתפיסה הנשית והצורך שלהן בקשר יציב.
שמעתי את זה גם לא פעם מבנות, בגלל זה אני דואג להבהיר כבר בשלב הכי ראשוני של ההיכרות שאני לא מעוניין במערכת יחסים, שתוציא מהסיסטם את האפשרות שזה קשור אליה.
שמעתי את זה גם לא פעם מבנות, בגלל זה אני דואג להבהיר כבר בשלב הכי ראשוני של ההיכרות שאני לא מעוניין במערכת יחסים, שתוציא מהסיסטם את האפשרות שזה קשור אליה.
אתה לא יצאת פה רע!! אולי זה פשוט הדרך שלה להתגבר על זה, והכל בסדר!!
אל תעשה משהו שאתה לא שלם איתו!! אם אתה לא מרגיש מוכן למערכת יחסים אז אל. פשוט תחכה לרגע הנכון❤
אל תעשה משהו שאתה לא שלם איתו!! אם אתה לא מרגיש מוכן למערכת יחסים אז אל. פשוט תחכה לרגע הנכון❤
זה לא קטע של התמסכנות. בן אדם בריא, גם בתקופה הכי קשה שלו יכול למצוא מקום בלב למישהי שהוא מספיק רוצה
כשאני אומרת בן אדם בריא, בהנחה שאין לו בעיות ותסביכים
^אתה אומר קשר מחייב פחות מתאים לך. וסטוצים נגיד, כן?
כשאני אומרת בן אדם בריא, בהנחה שאין לו בעיות ותסביכים
^אתה אומר קשר מחייב פחות מתאים לך. וסטוצים נגיד, כן?
כי זה משפט נכון, וזה לא משפט של בנות, אומרים את זה גם לגברים, וזה משפט שהוא נכון לגמרי.
קרה פעם לידיד שלי שמישהי אמרה לו את זה אבל בפועל כמה זמן אחרי זה היא מצאה מישהו אחר, זאת אומרת זה לא שהיא לא רצתה זוגיות, היא לא רצתה זוגיות איתו ספציפית, אפשר להבין מאיפה זה מגיע, מתוך פרפרים בבטן
קרה פעם לידיד שלי שמישהי אמרה לו את זה אבל בפועל כמה זמן אחרי זה היא מצאה מישהו אחר, זאת אומרת זה לא שהיא לא רצתה זוגיות, היא לא רצתה זוגיות איתו ספציפית, אפשר להבין מאיפה זה מגיע, מתוך פרפרים בבטן
לט משעתי משהו כזה
אכל ווטפ, למה בכלל להגיד את זה, זה מזה לא יפה
אכל ווטפ, למה בכלל להגיד את זה, זה מזה לא יפה
^^^
סטוצים/קשרים מיניים לא מחייבים, כן.
מדובר בעניין פרסנולי, לבטל לגמרי תחושות של אנשים ואת הרצונות שלהם ולהגיד שכולם רוצים זוגיות ומי שלא הוא לא אדם בריא/בעייתי, זה עלוב ביותר
סטוצים/קשרים מיניים לא מחייבים, כן.
מדובר בעניין פרסנולי, לבטל לגמרי תחושות של אנשים ואת הרצונות שלהם ולהגיד שכולם רוצים זוגיות ומי שלא הוא לא אדם בריא/בעייתי, זה עלוב ביותר
וואלה גם אותי זה משגע
כן יכול להיות מקרים שגבר אומר את זה ואחרי חודש נכנס לזוגיות עם אחרת אבל יש מצבים שבאמת לא בא לך זוגיות גם אם מאיה קיי תבוא ותתחננן להיות איתך.
זוגיות זה דבר קשה ומורכב שמכניס לחיים המון דאגות ורגעים לא פשוטים ויש כאלה שלא רוצים את זה
כן יכול להיות מקרים שגבר אומר את זה ואחרי חודש נכנס לזוגיות עם אחרת אבל יש מצבים שבאמת לא בא לך זוגיות גם אם מאיה קיי תבוא ותתחננן להיות איתך.
זוגיות זה דבר קשה ומורכב שמכניס לחיים המון דאגות ורגעים לא פשוטים ויש כאלה שלא רוצים את זה
אנונימי
^^^^אני ממש מסכים עם הנאמר, זה מה שקרה לי בול.
כי זה נכון
אתה אומר את זה עכשיו אבל ברגע שתמצא מישהי שנכונה לך אתה תזרוק את ה"אני לא רוצה התחייבות" מהחלון
אתה אומר את זה עכשיו אבל ברגע שתמצא מישהי שנכונה לך אתה תזרוק את ה"אני לא רוצה התחייבות" מהחלון
בחיים לא שמעתי מישהי שאמרה את זה
^בהנחה שאתה לא בן 17 ולא אחרי פרידה אין סיבה שתהיה בתקופה עד כדי כך מתוסבכת. אלא אם כן אתה בן אדם כזה
ואם אתה אחד שמכוון לסטוצים, זה מעיד עליך משהו בתור בן אדם
ואם אתה אחד שמכוון לסטוצים, זה מעיד עליך משהו בתור בן אדם
היא מתמסכנת
בטיקטוק אין ראיה רחבה יותר על נושאים, תתעלם אבויה
באותו הנושא: