7 תשובות
למה שיסתלבט
תלבשי מה שאת רוצה
תלבשי מה שאת רוצה
א. למה את צריכה להשוות את עצמך לבת זוג של החבר? ב. את לובשת מה שבא לך ומה שנוח לך
ג. ללבוש שמלה ונעלי עקב זה יותר יפה ואלגנטי הולם לטקס ..מאשר סתם חולצה וגינס לדעתי.❤❤
ג. ללבוש שמלה ונעלי עקב זה יותר יפה ואלגנטי הולם לטקס ..מאשר סתם חולצה וגינס לדעתי.❤❤
ג'ינס כחול גופיה לבנה ועקביםם
שימי תכשיטים וזה נדיר
שימי תכשיטים וזה נדיר
הכי פשוט בארץ! , יכולה שמלה כזו פשוטה, או שבכלל ללכת על מכנס מחויט ואיזה בגד גוף יפה כזה עם עקב נדיר
שואל השאלה:
לטקס סיום יב? לא בא לי שחברים שלו יסתלבטו עליי או שאני אראה overdressed לעומת הבת זוג של החבר הכי טוב שלו ששמה חולצה ומכנס
לטקס סיום יב? לא בא לי שחברים שלו יסתלבטו עליי או שאני אראה overdressed לעומת הבת זוג של החבר הכי טוב שלו ששמה חולצה ומכנס
אנונימית
שמלה כלשהי ונעלי עקב
לבנה ועקבים
באותו הנושא: