8 תשובות
שואל השאלה:
כןכן
וכזה החנויות שיש בקניון זה דברים כמו זארה, פול אנד בר וכאלה וזה טיפה יקר לי מדי
כאילו, ראיתי איזה טופ חמוד בסביבות ה140 שח.. יקר לי מדי :///
כןכן
וכזה החנויות שיש בקניון זה דברים כמו זארה, פול אנד בר וכאלה וזה טיפה יקר לי מדי
כאילו, ראיתי איזה טופ חמוד בסביבות ה140 שח.. יקר לי מדי :///
אנונימית
האמת שקניתי טופ נחמד בsweet girl shop נראהלי איך שלא קוראים לחנות הזאת, אני ממש נמוכה אז הבגדים שם התאימו לי חחח אבל אין לי מושג כמה עלה אני לא זוכרת האמת
שואל השאלה:
יא זה מושלםם אני גם די נמוכה
תודה!!!!!
יא זה מושלםם אני גם די נמוכה
תודה!!!!!
אנונימית
בכיף, תעדכני אם מצאת בסוף גם אם זה במקום אחר (:
לנו אמרו לכולם לבוא עם חולצה לבנה מכופתרת וגינס
האמת לא מאיזור תל אביב אז לא מכירה, אבל נסי לחפש באנטנרנט דווקא בתל אביב יש המון כי זה תל אביב (;
את רוצה לקנות ליתר ביטחון משהו לבן הכוונה?
את רוצה לקנות ליתר ביטחון משהו לבן הכוונה?
שואל השאלה:
לאלא יש לי שמלה שחורה פה אני מסודרת
פשוט עם הבית ספר שלי יש לי תחושה שבדקה התשעים ישלחו קוד לבוש חחח
ואני מאזור פת תל אביב כזה, מכירה חנויות לא יקרות מדי שיש להם בגדים יפים? :)
לאלא יש לי שמלה שחורה פה אני מסודרת
פשוט עם הבית ספר שלי יש לי תחושה שבדקה התשעים ישלחו קוד לבוש חחח
ואני מאזור פת תל אביב כזה, מכירה חנויות לא יקרות מדי שיש להם בגדים יפים? :)
אנונימית
אין קוד לבוש לנו לא היה הכוונה (באפטר היה במסיבת סיום לא)
הייתי באותה דילמה כמו שלך, חשבתי שכולם יבואו עם לבן בסוף באו יותר בצבעים אחרים מאשר עם לבן
אני הייתי עם שחור משהו שנראה כמו אוברול שחור כזה והאמת היו מלא עם שחור/צבעים אחרים
אם לא אמרו לכם קוד לבוש את יכולה לבוא עם שחור הרי ותנסי לחפש בכל מיני חנויות שיש בעיר שלך או אפילו בקניון כי זה תלוי מה הסגנון שלך
הייתי באותה דילמה כמו שלך, חשבתי שכולם יבואו עם לבן בסוף באו יותר בצבעים אחרים מאשר עם לבן
אני הייתי עם שחור משהו שנראה כמו אוברול שחור כזה והאמת היו מלא עם שחור/צבעים אחרים
אם לא אמרו לכם קוד לבוש את יכולה לבוא עם שחור הרי ותנסי לחפש בכל מיני חנויות שיש בעיר שלך או אפילו בקניון כי זה תלוי מה הסגנון שלך
באותו הנושא: