4 תשובות
נשים לא צריכות להתחיל עם גברים כי המון גברים מתחילים איתן בלי מאמץ
גבר זה שאמור ליזום כי האישה היא ה"פרס"
אנונימית
הרבה פעמים אנחנו יורדים על נקודות חלשות של אחרים למרות שהן נקודות חלשות גם אצלנו
אמ זה לא נכון
ראיתי מלא בנות מתחילות עם בנים, ולא ראיתי הרבה בנות יורדות על איך שבן כלשהו התחיל איתן
אם זה היה בצורה לא מכבדת אז ברור שיש על מה לרדת, אבל חוץ מזה לא ראיתי מקרים כאלה
ז עליהם