6 תשובות
500 שקל זה ככ לא קמצן זה יותר מידי מוגזםם
מסכימה איתך לגמרי, אני לא רואה סיבה להוציא סכומים כאלה על דייטים (אולי אם זה קשר רציני ואירוע מיוחד אז הגיוני)
ובלי קשר, מתחלקים בסכום
מסכים לגמרי
לא כל אחד מאיתנו הוא עשיר מה לעשות
אני ממש מסכימה
לדעתי דייט טוב אמור לבוא בכלל כמשהו שיחבר כמו איזה פיקניק או אגם כלשהו או לשבת מול הים וכאלה
דייט במסעדה זה סתם מיותר ואני דווקא מבינה למה שלא יוציאו בדייט ראשון איזה 400 שקל, צריך לדעת שבאמת עובד קודם
מה, לכל דור תהיה את השאלה הזאת?
יש אנשים כאלה יש אנשים כאלה
לא כל הנשים מצפות שילמו את זה עליהן ולא כל הגברים ישלמו את זה
להפעיל תשכל לפני ששואלים
דייט ראשון זה תמיד משהו קטן, אתה רוצה יותר להכיר את הבחורה פחות עכדיו לבזבז כסף זה מאוחר יותר.