8 תשובות
לדעתי לא ממש... אבל אם את אוהבת אז לכי על זה (:
בעיניי לא...
כן! זה הדבר הכי חמוד בעולם!
זה ממש מקשט ומשמח
לחברה הכי טובה שלי יש את הבובה הזאת וכל מי שבא אליה רוצה להצטלם איתה חח
כולם חושבים שזה מחו"ל..
זה ממש מקשט ומשמח
לחברה הכי טובה שלי יש את הבובה הזאת וכל מי שבא אליה רוצה להצטלם איתה חח
כולם חושבים שזה מחו"ל..
אנונימית
ברורר זה מהממם^^
זה ממש חמווד ^~^
אני הייתי לווקחת (:
אני הייתי לווקחת (:
no
wtf בשביל בובה 100
תקני משהו יותר טוב ב 100
תקני משהו יותר טוב ב 100
באותו הנושא: