11 תשובות
כן
התכוונתי זה סבבה לא רע
אם את לא מתכוונת לפחות להתחתן ויש לך איזה בעל שעובד או לומד תורה
ועוד בלי ילדים, אז לא כזה טוב
ועוד בלי ילדים, אז לא כזה טוב
לא הכל טוב
שואל השאלה:
אני לא יהודיה אז הכל טוב
אני לא יהודיה אז הכל טוב
אנונימית
כן
לא רע
חלום שלי גם חח
מה זה עקרת בית בלי ילדים
במי תטפלי כבר בשטיח?
במי תטפלי כבר בשטיח?
אנונימית
כן זה רע
באותו הנושא: