5 תשובות
אם אין מועד ב ללמוד ולישון כשתחזרי הביתה
ללמוד כל הלילה
תלמדי שעה שעתיים ולישון יאללה בהצלחה
עדיף לך ללמוד עד שלוש לעבור על החומר שתספיקי ובבוקר בדרך לביתספר לאוטובוס סלש באוטו סלש ברגל ולהשים לב שאת לא נדרסת חס וחלילה לעבור על שאר החומר
את צריכה להיות מפוקסת תעברי עד שלוש על החומר שתספיקי
את צריכה להיות מפוקסת תעברי עד שלוש על החומר שתספיקי
גם אם תלמדי עכשיו כל הלילה אני בספק אם ייכנס לך משו לראש
אני הייתי הולכת לישון וקמה שעה לפני שאני קמה בדרך כלל ולומדת כשאני ערנית
אני הייתי הולכת לישון וקמה שעה לפני שאני קמה בדרך כלל ולומדת כשאני ערנית
באותו הנושא: