5 תשובות
אם את לא עייפה כן
לפי דעתי מחר, שינה טובה תמיד עושה טוב.
עדיף מחר
מחר באמת עדיף
אם את כבר ערה ואת לא מתכננת לישון, תלמדי
את תשארי ערה רק בשביל ללמוד, תילכי לישון ותלמדי מחר
את תשארי ערה רק בשביל ללמוד, תילכי לישון ותלמדי מחר
באותו הנושא: