5 תשובות
אם את לא עייפה כן
לפי דעתי מחר, שינה טובה תמיד עושה טוב.
עדיף מחר
אם את כבר ערה ואת לא מתכננת לישון, תלמדי
את תשארי ערה רק בשביל ללמוד, תילכי לישון ותלמדי מחר