6 תשובות
כולנו באותה סירה
למה שזה יהיה הטעייה? יש הסכם שעומד להיחתם
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה כלכך מוזר שפתאום טרמפ מסכים מה היה שונה לפני חודש זה בדיוק אותם דברים ולדעתי אפילו יותר לא טובים לישראל וביבי שלא אומר כלום זה פשוט מוזר
כי זה כלכך מוזר שפתאום טרמפ מסכים מה היה שונה לפני חודש זה בדיוק אותם דברים ולדעתי אפילו יותר לא טובים לישראל וביבי שלא אומר כלום זה פשוט מוזר
אנונימית
אם למשהו יש ריח מסריח אז כנראה הוא מקולקל
אנונימי
שואל השאלה:
וגם עכשיו איראן אמרו שטרמפ משקר ושאין קשר בין הסכם לבין פתיחת מצר הורמוז אפילו איראן אומרת שהוא משקר
וגם עכשיו איראן אמרו שטרמפ משקר ושאין קשר בין הסכם לבין פתיחת מצר הורמוז אפילו איראן אומרת שהוא משקר
אנונימית
הוא כנראה נכנע ללחץ לתוצאות שהמלחמה תביא
נכנע ללחץ של השמאל הקיצוני והימין הקיצוני
נכנע לסביבה הקרובה שלו
נכנע בגלל המונדיאל ובחירות האמצע
נכנע בגלל פחד דעת הקהל האמריקני שנגד התקיפה
וכל זה הובילו אותו כנראה להיכנע
אנשים נכנעים בעולם
נכון שכניעה כזאת עצובה כי זה חיי אדם אבל אני מקווה שיהיה בסדר
כנראה נכנע- לא ראינו עדיין את ההסכם
נכנע ללחץ של השמאל הקיצוני והימין הקיצוני
נכנע לסביבה הקרובה שלו
נכנע בגלל המונדיאל ובחירות האמצע
נכנע בגלל פחד דעת הקהל האמריקני שנגד התקיפה
וכל זה הובילו אותו כנראה להיכנע
אנשים נכנעים בעולם
נכון שכניעה כזאת עצובה כי זה חיי אדם אבל אני מקווה שיהיה בסדר
כנראה נכנע- לא ראינו עדיין את ההסכם
אנונימי
באותו הנושא: