6 תשובות
200 שקל
על איזה משהו באינטרנט._.
זה היה סבבה בשבועות הראשונים אבל אז כבר לא הייתי צריכה את זה
על איזה משהו באינטרנט._.
זה היה סבבה בשבועות הראשונים אבל אז כבר לא הייתי צריכה את זה
שהייתי בן 9 לקחתי את כרטיס האשראי של ההורים שלי ועברתי על משחק בפאן ראן...
אנונימי
קניתי כמויות של בגדים שנים קודמות (שאפילו לא לבשתי), זה לא משהו אחד יקר אבל זה הצטבר ונגמרו לי כל החסכונות
אמי שום דבר אבל
ההורים שלי יכלו לפני חצי שנה לקנות דירה עם 4 חדרים וקנו 3
הפסד של חצי מיליון שקל כיום
ההורים שלי יכלו לפני חצי שנה לקנות דירה עם 4 חדרים וקנו 3
הפסד של חצי מיליון שקל כיום
אנונימית
לקנות קובייה הונגרית ב50 שי מסריחה שאחרי דקה הרמתי ידיים ולא היה אפשר להחזיר
כל פעם שקניתי אוכל.
באותו הנושא: