4 תשובות
לך תיגע בדשא ותכיר אנשים חדשים!
ותנסה להיות פחות בדיס שלא יזכיר לך אותו
קרה לי, קורה לי וזה יקרה לי עוד מלא פעמיים פשוט תמחק את הצאטים תמחק אותו מכל מקום לאט לאט אתה תשכח ותעשה דברים שמעבירים זמן
קרה לי עם חברה מחול
מבינים שיש סיבה שזה קרה וואלה אם יש פתח לחדש תקשר אז אין סיבה שלא
אבל הכל לטובה ואולי זה רק משהו שהיית אמור לעבור איתו תקופה ולא לנצח
לך תדע אולי יש סיבה לכך
בטוחה שהוא שמח בזה שהתקדמת היום
ואני בטוחה שאתה שמח גם בשבילו שהוא המשיך בחיו
שואל השאלה:
^^^^ זה לא עניין של "לך תיגע בדשא" יש לי חברים במציאות, פשוט אני מתגעגע אליו כי היה אפשר לדבר איתו על דברים שלא הייתי מדבר עם החברים האמיתיים שלי
אנונימי