11 תשובות
לא
את גם תקבלי פחות מ80
כן אם באלך
ציון אחלה אבל
4d1
לא, זה ציון נהדר
אם את במוד לחרוש עכשיו את החיים שלך אז כן כדאי אבל אם את לא רואה את עצמך באמת יושבת עכשיו אז מיותר
לא
שואל השאלה:
כאילו בספרות יש לי תמיד ציונים גבוהים במבחן הקודם קיבלתי 92 אבל באמת אין לי כוח ללמוד ואני מרגישה תחושת פספוס ואני מפחדת שיגיע מחר ויהיה המבחן ואז אני אגיד למה לא הלכתי
לגבי מי שרשם למעלה לוקחים את הציון הגבוה אז זה לא משנה ככ
כן כי הציון הגבוה נחשב
ממש ממש לא 80 זה מושלם
מה יש לך להפסיד בעצם
אנונימי
הייתי ניגש.
למה לא?

רשמת שאת מצליחה בדרכ בספרות
שואל השאלה:
כי בקושי למדתי וכנראה אני לא אצליח לקבל יותר ממועד א בכל מקרה בממוצע יוצא לי 92 אז זה לא כזה גרוע