9 תשובות
לא זה ציון טוב
כן
זה ציון מעולה
כן מה יש לך להפסיד
יש לו מועד ב יותר קשה והציון של מועד ב גם אם הוא נמוך יותר הוא הקובע
מה פתאום
הציון הגבוה קובע
הציון הגבוה קובע
לא יודע אצלי זה ככה
שואל השאלה:
לא הציון הגבוה קובע ניראלי עבדו אלייך
לא הציון הגבוה קובע ניראלי עבדו אלייך
יש מצב
עדיין לא עשיתי את זה
זה ממבחנים אחרים רגילים
עדיין לא עשיתי את זה
זה ממבחנים אחרים רגילים
באותו הנושא: