9 תשובות
לא זה ציון טוב
כן
זה ציון מעולה
כן מה יש לך להפסיד
יש לו מועד ב יותר קשה והציון של מועד ב גם אם הוא נמוך יותר הוא הקובע
מה פתאום
הציון הגבוה קובע
לא יודע אצלי זה ככה
שואל השאלה:
לא הציון הגבוה קובע ניראלי עבדו אלייך
יש מצב
עדיין לא עשיתי את זה
זה ממבחנים אחרים רגילים