7 תשובות
כן.
כן
אצל כל אחד זה אחרת
טיפה מהר מידי הייתי אומרת אבל כן אחד והמהירות שלו אני מניחה
{;
ברור
אני המשכתי הלאה אחרי שבוע והזוגיות הייתה 3 שנים
אנונימית
לגיטימי כן. אין בזה חוקים.
האם בעייני זה מהר מאוד? כן אבל מה דעתי משנה.
אני אחרי 4 שנים המשכתי הלאה תוך יומיים הכל טוב
כל אחד והדרך שלו
לא צריך לשפוט על זה אף אחד