5 תשובות
מתי שאת מרגישה , אל תלחצי על עצמך ואל תרגישי רע שעוד לא המשכת
כל דבר בזמן שלו
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני רוצה אבל לא נעים לי ממנו למרות שכבר לא אכפת לו והוא שכח שאני קיימת בכלל
אנונימית
מבינה אותך
הוא לא שווה אןתך
הוא עבר הלאה ונהייתה לו חברה 3 שבועות אחרי שנפרדנו גם היינו בזוגיות של שנה וחצי
אין לך מה לדפוק חשבון על אנשים שלא מעריכים אותך ומה היית בשבילם
כי בזמן שהוא המשיך הלאה אני הייתי עסוקה בלבכות עליו ועל הקשר למרות שהוא זה שהרס אותו
אצל כל אחד זה אחרת
לי זה נשמע מוזר שהוא 'המשיך הלאה' וזה לא הגיוני