29 תשובות
לא מתחבר לזה. לדעתי זה התנהגות מוזרה
לא הבנתי את המיינדסט שלהם לבזבז מלא כסף על חליפה של חיה ולהתנהג כאילו הם חיה
תשובה מעניינת, *באטמן*.
^^הם לא מתנהגים כמו חיה/מגדירים את עצמם כחיה
זה פשוט קוספליי
לשאלה מגניבים ועשירים רצח
זה פשוט קוספליי
לשאלה מגניבים ועשירים רצח
אנונימית
מוזרים
הרבה מהם כן מתנהגים כמו חיה
^^^^ זה לא בזבוז אצלי
זה השקעה
זה השקעה
^^הרוב ממש לא מתנהגים כמו חיה
פגשת מתישהו פורי שאת אומרת את זה?
פגשת מתישהו פורי שאת אומרת את זה?
אנונימית
כן פגשתי
זה עיסוק ייחודי בהחלט
לא לטעמי, אבל שיעשו מה שמשמח אותם
לא לטעמי, אבל שיעשו מה שמשמח אותם
^^כמה פגשת?
כי זאת עובדה שרובם לא מתנהגים ככה זה פשוט קוספליי הייצי במלא כנסי אנימה ואני מכירה פוריז אישית כמעט ואף אחד לא מתנהג ככה
כי זאת עובדה שרובם לא מתנהגים ככה זה פשוט קוספליי הייצי במלא כנסי אנימה ואני מכירה פוריז אישית כמעט ואף אחד לא מתנהג ככה
אנונימית
תראי, הייתה תקופה שעבדתי בדיזנגוף סנטר בחנות מסויימת וכן ראיתי אנשים שהולכים על 4, נובחים על אנשים או שהולכים עם רצועה ושקית של אוכל של כלבים
על סמך זה אני אומר
על סמך זה אני אומר
^זה לא פורי זה תריאן אם רשמתי נכון
או סתם פטיש מןזר
או סתם פטיש מןזר
אנונימית
אנונימית
אני צוחקאגל זה מוזר אחושרמוטה
אנונימי
לדעתי כל עוד הם לא ככה כל הזמן שיהנו, זה כמו קוספליי.
אם הם ככה כל הזמן זה קצת מוזר.
אם הם ככה כל הזמן זה קצת מוזר.
אנונימי
מה אני חושב?
אני חושב שזה התנהגות מבישה ומגעילה.
כי עם ההתנהגות יש גם את המיינדסט חושבים הם חיות ומתנהגים כמו חיות.
די מגעיל וגם חלקם רוצים שיתנהגו אליהם ככה ויכירו בהם כחיות איכס....
אני חושב שזה התנהגות מבישה ומגעילה.
כי עם ההתנהגות יש גם את המיינדסט חושבים הם חיות ומתנהגים כמו חיות.
די מגעיל וגם חלקם רוצים שיתנהגו אליהם ככה ויכירו בהם כחיות איכס....
אנונימי
מלא כסף לבזבז ואין להם מה לעשות איתו
ואני חושבת על זה שהם מזיעים בפנים
ואני חושבת על זה שהם מזיעים בפנים
שזאת התנהגות די מוזרה, אבל לא מידי. זה כמו ילדים קטנים שמתחפשים לחיה האהובה עליהם, אבל הם בוגרים יותר ולוקחים את זה יותר ברצינות, למרות שתריאן זה כבר די מוגזם. אני בחיים לא אהיה פורי או תריאן, אבל אין לי בעיה עם אנשים שהם כן
מפחיד
אישית זה גורם לי לאי נוחות לראות אנשים עם קשתות של חיות וזנבות או ציורים של בני אדם עם סממנים חייתיים. אלה שמתנהגים כמו חיות ומצפים שיתייחסו אליהם כאל חיות זה בכלל מוזר עוד יותר. קיצר אני לא מתחברת לזה ככ. שיעשו מה שבא להם, לא מספיק אכפת לי בשביל להתחיל לצאת על אנשים בגלל זה
אנשים נחמדים לרוב וממש מגניבים
^^^^^^ כפורי אני *לא* מגדירה את עצמי כחיה אן מתנהגת כמו חיה אחינו
אנונימית
לא מתחברת בכלל אבל שיעשו מה שטוב להם
כל עוד לא פוגעים באף אחד אז לבריאות
אני אתייחס לכל בן אדם בכבוד בסיסי כמובן
כל עוד לא פוגעים באף אחד אז לבריאות
אני אתייחס לכל בן אדם בכבוד בסיסי כמובן
שיעשו מה שטוב להם
זה מגניב רצח
אנשים לא מבינים את ההבדל בין פורי לתריאן זה מצחיק לראות את זה מהצד
ולשאלה אני נטרלי, שיעשו מה שבאלהם ושיבטאו את עצמם כל עוד זה לא פוגע בי או באחרים.
ולשאלה אני נטרלי, שיעשו מה שבאלהם ושיבטאו את עצמם כל עוד זה לא פוגע בי או באחרים.
וואלה זה ממש מוזר
אנונימי
באותו הנושא: