7 תשובות
לא חושבת עליהם
לא צריך שתהיה דעה על כל דבר
לא צריך שתהיה דעה על כל דבר
וואי מזה תודה שצנזרת^^
לא מובן מאליו
לא מובן מאליו
אין לי ממש דעה עליהם
גועל נפש
יותר גרועים מערב*ם
סמאש
פוריז לא מזדהים כחיות, זה ת'ריאנס.
וגם הם וגם הם אנשים מקסימים.
(תתעלמו מהדיליי)
וגם הם וגם הם אנשים מקסימים.
(תתעלמו מהדיליי)
באותו הנושא: