17 תשובות
איך אמר בן גוריון? "בסדר"
לא נורא אבל עכשיו תמשיכי להתמיד ולאכול יותר חכם
תראי אם לא תאכלי יומיים זה יתקזז ל2500 ביום
^אל תרעיבי את עצמך בחיים!!
תנסי לחזור לאכול מאוזן לצאת להליכה
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני לא יאכל יומים? נראלךך
אנונימית
צום מנקה את הגוף, יש לך שכבות שומן שמספקות לך אנרגיה זה לא עניין של להרעיב
אנונימי
תאכלי 3 ארוחות מאוזנות ומזינות, תצאי להליכה
האמת שצום הוא מאוד בריא. אני עושה צומות כל הזמן. זו לא הרעבה. לאחר 18 שעות (אצלי לפחות) הרעב נעלם לחלוטין. עושה פלאים לגוף.
אל תעשי צום או כל דבר כזה בלי התייעצות עם תזונאי/ת מומחה, זה יכול להיות מסוכן.
תתמקדי בארוחות קלילות ומזינות תזיזי את הגוף
הגוף לא צריך צומות קיצוניים כדי להתנקות בשביל זה יש כבד וכליות שעובדים.
צום פתאומי אחרי אכילה בכמות גבוהה יכול לגרום לנפילות סוכר סחרחורות כאבי ראש ופגיעה בחילוף חומרים.
מה שהגוף באמת צריך בשביל איפוס בריא זה ארוחות קלילות ומזינות שלא יחסירו ממנו כלום והליכות תקפידי גם על הרבה מים
במהלך צום הגוף נכנס לאוטופוגיה. זה תהליך מדהים. ממליץ לך לקרוא עליו. שיפור בלחץ דם, טריגליצרידים, משפר רגישות לאינסולין שיש היום אולי לחצי מהאוכלוסיה עקב הדיאטה המערבית. ויש עוד מלא מלא מלאא יתרונות.
בעיקרון, אם אתה אדם בריא, ואתה שומר על צריכת מגנזיום, אשלגן ונתרן, אין שום. סיבה שלא תוכל לעשות צום.
כל פעם שאני מרגיד ששאני רוצה לאפס את המערכת אני עושה צום.

סחרחורת מגיעה כתוצאה מלחץ דם נמוך ואיבוד של נוזלים ומלחים. נפילת סוכר מגיעה לרוב כשאתה לא רגיל לצום (בגלל זה מתחילים בהדרגה). כאבי ראש יכולים לקרות בגלל ירידה פתאומית בקפאין. אם אתה באמת חוקר את הנושא כמו שצריך, ועושה צום כמו שצריך, אין סיבה שלא תוכל לצום. להפך, זה ממש בריא.
להציע צום אחרי אכילת יתר זאת דרך מהירה בשביל לפתח הפרעות אכילה ומעגלים של בולמוסים.
צום עושים מבחירה מתוכננת אחרי ששוקלים את זה עם איש מקצוע לא מתוך פאניקה ואשמה.
במקרה שלה זאת הצעה מסוכנת לגוף
שואל השאלה:
בסדר נו אני פשוט מחר יכול לשגרה ולגרעון קלורי
אבל אחרי כמה ימים המשקל יחזור לי כבר למשקל האמיתי?
אנונימית
לא הצעתי לה לצום. ואני לא חושב שהיא תפתח הפרעות אכילה בגלל תגובה של מישהו באינטרנט. אף אחד פה לא ינסה את מה שכתבתי ממילא. היה פה דיבור על צומות, ושיתפתי את הידע שלי על הנושא.
^^אל תעשי גירעון מחר קודם תעשי יומיים שלושה של ארוחות מאוזנות וקלילות ואז תתחילי לחזור לגירעון
שואל השאלה:
למה לא גרעון מחר?
אנונימית
כי זה מעבר קיצוני מידי מאכילת יתר לגירעון צריך לתת לגוף יומיים שלושה לחזור לאיזון