7 תשובות
רגע אחי מה
לך תבדוק את עצמך
לך תבדוק את עצמך
אנונימי
לא עלית במשקל זה נוזלים.. יום יומיים וזה מתאזן
47 זה בכללי לא הרבה אז כדאי להמשיך לאכול כמובן תלוי בגיל ובגובה
עליות וירידות של קילו בין יום ליום הן מאוד נורמליות וקשורות בעיקר במשקל של האוכל ומשקל מים
לא נראה לי שבאמת עלית בקילו שומן
וגם צריך להישקל בבוקר
לא נראה לי שבאמת עלית בקילו שומן
וגם צריך להישקל בבוקר
שואל השאלה:
זה משנה מתי נשקלים?
לא אכלתי לפני בכל מקרה
זה משנה מתי נשקלים?
לא אכלתי לפני בכל מקרה
אנונימי
זה משקל מים תאכל כמו שאתה רגיל לכמה ימים וזה ירד לבד...
כמה זה יותר מדי?
כמה זה יותר מדי?
אין סיכוי שעלית קילו ביום
כנראה משקל מים
כנראה משקל מים