5 תשובות
תנסה אולי להתפתח לאנשים נוספים וככה גם חבר שלך יכיר עוד אנשים ויהיה פחות תלוי בך
שואל השאלה:
יש לי הרבה חברים אבל הוא כל הזמן נדחף גם
אני אוהב אותו מקסימום אבל לא חושב שצריכים להיות כל הזמן ביחד
יש לי הרבה חברים אבל הוא כל הזמן נדחף גם
אני אוהב אותו מקסימום אבל לא חושב שצריכים להיות כל הזמן ביחד
אנונימי
למה שלא תדבר איתו על זה בקלילות ונחמדות?
תגיד לו שאתה מאוד אוהב אותו אבל אתה צריך גם לפעמים קצת זמן לעצמך או משהו בסגנון
אם תמשיך לאגור את זה זה סתם יכול להתפוצץ בצורה לא נעימה
אני רוצה להאמין שהוא חבר טוב ובן אדם בוגר שידע לכבד גם את הגבולות שלך
תגיד לו שאתה מאוד אוהב אותו אבל אתה צריך גם לפעמים קצת זמן לעצמך או משהו בסגנון
אם תמשיך לאגור את זה זה סתם יכול להתפוצץ בצורה לא נעימה
אני רוצה להאמין שהוא חבר טוב ובן אדם בוגר שידע לכבד גם את הגבולות שלך
תכיר לו עוד אנשים אולי הוא בודד
שואל השאלה:
וואלה הוא באמת בודד אבל למה אני צריך להכיר לו אנשים? זה יהיה אותם חברים שלי ואז יצא שהוא עדיין יהיה איתי כל הזמן רק איתם
וואלה הוא באמת בודד אבל למה אני צריך להכיר לו אנשים? זה יהיה אותם חברים שלי ואז יצא שהוא עדיין יהיה איתי כל הזמן רק איתם
אנונימי
באותו הנושא: