7 תשובות
שואל השאלה:
איך הרגשתם
איך הרגשתם
אנונימית
שואל השאלה:
^^^משתתפת בצערך❤
^^^משתתפת בצערך❤
אנונימית
יום אחרי הייתה לי בדיקת דם.
היה לא נעים באוויר. הכל היה אפור כזה. הרגישו ממש.
היה לא נעים באוויר. הכל היה אפור כזה. הרגישו ממש.
שואל השאלה:
אבל לא הרגשתם לחץ או משהו? אני כולי הייתה בחרדה
אבל לא הרגשתם לחץ או משהו? אני כולי הייתה בחרדה
אנונימית
לא
כמעט ולא יוצאת מהבית זה הרס אותי נפשית ויש לי התקפי חרדה כל יום בקרוב אמורה ללכת לפסיכיאטר וכו
יומיים
באותו הנושא: