9 תשובות
מועד ב
ואיך קיבלת כבר ציון
כן גם אני ניגש
מועד ב
מועדי ב' לא מזיקים לפי דעתי, אלא לוקחים את הגבוה מהציונים
שואל השאלה:
עשיתי בגרות בחורף
אנונימית
גם אני עשיתי חורף וזה היה ממש גרוע
לדעתי אם את מסוגלת ליותר אז כן לכי על זה
מועד ב'.
בהחלט.

אין מה להפסיד, ויש גם תוספת לציון