10 תשובות
שווה שכן בגלל 10% בונוס, ככה שהסיכוי ל100 ממש גדול
באמאשלך?
שואל השאלה:
רגע השאלה זה שמודל e זה 26% אז גם 99 וגם מאה שווה ל26 נקודות מתוך המאה לא?
רגע השאלה זה שמודל e זה 26% אז גם 99 וגם מאה שווה ל26 נקודות מתוך המאה לא?
אנונימית
99 שווה לקצת פחות. אבל לדעתי מעגלים. בכל מקרה זה לא שווה אפילו לשקול את זה.
החל מ 98 לפי החלוקה לאחוזים זה מתעגל למעלה ישר ל 100 (שכחתי מה האחוז כמובן אבל זה כמו להוציא 100, אין הבדל בתעודת בגרות).
בוודאי
לא ממש
אבל זה שאלון יחסית קל וקצר שלא צריך להתכונן אליו הרבה אז אם את רוצה אפשר
^^^בערך
זה 27%
יכול להיות הבדל של נקודה בציון הסופי ויכול להיות שלא
אם לדוגמה תקבלי בכל שאר השאלונים 98 אז הציון הסופי שלך יהיה 98 (מעוגל מ98.27)
לעומת 99 (מעוגל מ98.54) אם היית מקבלת 100 בe
אבל אם למשל תקבלי בשאר השאלונים 97 הציון הסופי שלך יהיה 98 לא משנה אם בe יש לך 99 או 100
אבל זה שאלון יחסית קל וקצר שלא צריך להתכונן אליו הרבה אז אם את רוצה אפשר
^^^בערך
זה 27%
יכול להיות הבדל של נקודה בציון הסופי ויכול להיות שלא
אם לדוגמה תקבלי בכל שאר השאלונים 98 אז הציון הסופי שלך יהיה 98 (מעוגל מ98.27)
לעומת 99 (מעוגל מ98.54) אם היית מקבלת 100 בe
אבל אם למשל תקבלי בשאר השאלונים 97 הציון הסופי שלך יהיה 98 לא משנה אם בe יש לך 99 או 100
דיי ברצינות אז פיקמי
ברור שלא
ברור שלא
נו באמת....
95 אני עוד איכשהו מבין
אבל 99?!?!
95 אני עוד איכשהו מבין
אבל 99?!?!
באותו הנושא: