14 תשובות
תנסה למצוא מישהו אחר שמוצא חן בעינייך ולהתפקס עליו
קשוח.
אבל קודם כל אתה יודע עליו שהוא סטרייט, זה כבר אמור אולי טיפה קצת לעזור לך "להתגבר" על הרגשות האלו.
ואתה לא יודע מה יהיה בעתיד אם עדיין תרגיש ככה או שלא.
כל עוד כרגע אתה בטוב וסבבה עם זה אחלה אתם חברים, אם זה יקשה עלייך בהמשך, אולי לנסות לקחת צעד אחורה.
אבל קודם כל אתה יודע עליו שהוא סטרייט, זה כבר אמור אולי טיפה קצת לעזור לך "להתגבר" על הרגשות האלו.
ואתה לא יודע מה יהיה בעתיד אם עדיין תרגיש ככה או שלא.
כל עוד כרגע אתה בטוב וסבבה עם זה אחלה אתם חברים, אם זה יקשה עלייך בהמשך, אולי לנסות לקחת צעד אחורה.
קרה גם לי
אין יותר מדי מה לעשות לגיטימי להימשך אבל פשוט אל תעשה עם זה כלום ואל תגיד לו
אין יותר מדי מה לעשות לגיטימי להימשך אבל פשוט אל תעשה עם זה כלום ואל תגיד לו
אנונימי
שואל השאלה:
בעיקרון אני בי,הוא הבן הראשון שממש נמשכתי אליו,שאר הקראשים שלי היו בנות אבל עם שניים זה לא החזיק מלא זמן הקראש כי הם לא היו בתדירות בחיין שלי,ואחת אמרה לא,חוצמזה אני בישיבה תיכונית אני לא נמצא הרבה בסביבת בנות שבדכ אני נדלק על בנות,כאילו גם הייתה אחת שהייתי דלוק עליה ממש אבל באותו זמן גם עדייו נמשכתי אליו כאילו לא משנה מה למרות שאני רוצה להיות בזוגיות עם אישה (לא הומופוביה עצמית אני םשוט באמת מעדיף אישה לזוגיות)אני כאילו פשוט יודע שאני אוותר על זה בשביל להיות איתו וזה מחרפן אותיי גם למה דווקא הוא כו0עמק
בעיקרון אני בי,הוא הבן הראשון שממש נמשכתי אליו,שאר הקראשים שלי היו בנות אבל עם שניים זה לא החזיק מלא זמן הקראש כי הם לא היו בתדירות בחיין שלי,ואחת אמרה לא,חוצמזה אני בישיבה תיכונית אני לא נמצא הרבה בסביבת בנות שבדכ אני נדלק על בנות,כאילו גם הייתה אחת שהייתי דלוק עליה ממש אבל באותו זמן גם עדייו נמשכתי אליו כאילו לא משנה מה למרות שאני רוצה להיות בזוגיות עם אישה (לא הומופוביה עצמית אני םשוט באמת מעדיף אישה לזוגיות)אני כאילו פשוט יודע שאני אוותר על זה בשביל להיות איתו וזה מחרפן אותיי גם למה דווקא הוא כו0עמק
אנונימי
שואל השאלה:
המוח שלי משחק איתי וממש זה נראה כאילו הוא גם נמשך,קשה לי להסביר למה אבל זה משהו בוויב,נכון לא נכון ,ככה המוח שלי חושב,ואני לא אעשה עם זה כלום כי אני מפחד, פשוט הלוואי שלא הייתי נמשך אליו למה דווקא אליו באמת
המוח שלי משחק איתי וממש זה נראה כאילו הוא גם נמשך,קשה לי להסביר למה אבל זה משהו בוויב,נכון לא נכון ,ככה המוח שלי חושב,ואני לא אעשה עם זה כלום כי אני מפחד, פשוט הלוואי שלא הייתי נמשך אליו למה דווקא אליו באמת
אנונימי
למה אתה נעול על זה שאתה לא רוצה זוגיות עם גבר? אם יהיה מישהו שתתאהב בו אז למה לא?
אתה אומר את זה מבחינה של לצאת מהארון או משהו בסגנון?
אתה אומר את זה מבחינה של לצאת מהארון או משהו בסגנון?
אנונימי
שמע זה קשה ולפעמים צריך ללמוד לנתק . במקרה שלך אתה לא יכול לשקר לעצמך הרגש קיים. ואתה רואה שהוא לא נעלם בגלל שזה יכול להוציא ממך משהו שאתה לא רואה לנכון וחזק אני חושב שהדבר הנכון הוא לשחרר אם בכלל תצליח
שואל השאלה:
לא נעול האמת,פשוט בכנות אחרי שחשבתי על זה כבר כמה שנים אני באמת לא רואה את עצמי בזוגיות עם גבר,גם לא איתו,לא אומר שזה בהכרח לא יקרה זה פשוט כנראה לא הכיוון שאני רוצה,בגלל שאני בי,למרות שלגברים אני נמשך יותר פיזית,אני נמשך לנשים מבחינה רגשית הרבה יותר,בגלל זה גם עליו הכי קשה לי להתגבר כי בתור נער מאוד קשה להתגבר על צרכים פיזיים למרות שאני מאוד לא אובב את האופי שלו וממש לא רוצה להיות איתו בזוגיות
לא נעול האמת,פשוט בכנות אחרי שחשבתי על זה כבר כמה שנים אני באמת לא רואה את עצמי בזוגיות עם גבר,גם לא איתו,לא אומר שזה בהכרח לא יקרה זה פשוט כנראה לא הכיוון שאני רוצה,בגלל שאני בי,למרות שלגברים אני נמשך יותר פיזית,אני נמשך לנשים מבחינה רגשית הרבה יותר,בגלל זה גם עליו הכי קשה לי להתגבר כי בתור נער מאוד קשה להתגבר על צרכים פיזיים למרות שאני מאוד לא אובב את האופי שלו וממש לא רוצה להיות איתו בזוגיות
אנונימי
שואל השאלה:
^^לנתק קשר יהיה לי קשה מאוד,מפחיד אותע גם המחשבה שזה יקרה לי עם עוד חברים בעתיד ואז כל שנה וחצי אני אצטרך לחתוך
^^לנתק קשר יהיה לי קשה מאוד,מפחיד אותע גם המחשבה שזה יקרה לי עם עוד חברים בעתיד ואז כל שנה וחצי אני אצטרך לחתוך
אנונימי
אם אתה רואה שהמשיכה לא מתבטאת בדברים שאתה אומר או שהיא בסך הכל חלק מהחברות דלכם אתה יכול לשמור על קשר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
זה בא בגלים, בדכ פעם בחודש וחצי יש תקופה של שבוע שזה יותר קיצוני ואז אני מתאפס על עצמי,
יש פעמים גם של שבועות שאין בכלל ,אני חושב שככל שאני חושב על זה/יוזם בכוונה מגע איתו זה מגיע יותר, אבל בעיקרון היום נגיד ראיתי אותו הייתי כזה איזה חצי דקה בשקט ואס אמרתי די היום אני רגיל אז יצאתי איתו לסיבוב וכשאני איתו בסיבוב ואנחנו באמת מדברים אני לא מרגיש אליו משיכה כי המשיכה היא פיזית ,אני מרגיש אליו משיכה בעיקר כשאנחנו בבית
מה זאת אומרת?
זה בא בגלים, בדכ פעם בחודש וחצי יש תקופה של שבוע שזה יותר קיצוני ואז אני מתאפס על עצמי,
יש פעמים גם של שבועות שאין בכלל ,אני חושב שככל שאני חושב על זה/יוזם בכוונה מגע איתו זה מגיע יותר, אבל בעיקרון היום נגיד ראיתי אותו הייתי כזה איזה חצי דקה בשקט ואס אמרתי די היום אני רגיל אז יצאתי איתו לסיבוב וכשאני איתו בסיבוב ואנחנו באמת מדברים אני לא מרגיש אליו משיכה כי המשיכה היא פיזית ,אני מרגיש אליו משיכה בעיקר כשאנחנו בבית
אנונימי
בעיקרון אני לא חושב שיש בזה בהכרח דבר רע שיש לך חבר שנראה טוב ואתה נמשך אליו
פשוט תדע שלא יצא מזה שום דבר ותשיג את הצרכים הרומנטים/מיניים שלך בדרכים אחרות
פשוט תדע שלא יצא מזה שום דבר ותשיג את הצרכים הרומנטים/מיניים שלך בדרכים אחרות
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל זה מעייף,גם לא יודע למה קשה לי לעכל את זה ספציפית איתו הוא בנאדם האחרון שרציתי להימשך אליו
כן אבל זה מעייף,גם לא יודע למה קשה לי לעכל את זה ספציפית איתו הוא בנאדם האחרון שרציתי להימשך אליו
אנונימי
פעם אני מאוד נמשכתי לכל גבר שהתייחס אליי והאמת שמאז שהתחלתי לדבר עם גברים ולהיות איתם בקשר זה כבר לא קורה
תנסה ליצור אינטרקציה עם אנשים ואולי למצוא זוגיות או משהו בסגנון
תנסה ליצור אינטרקציה עם אנשים ואולי למצוא זוגיות או משהו בסגנון
אנונימי
באותו הנושא: