19 תשובות
שואל השאלה:
^^למה לא? אם מנסים משהו " מגעיל " הוא כבר לא כל כך מגעיל
^^למה לא? אם מנסים משהו " מגעיל " הוא כבר לא כל כך מגעיל
אנונימית
שואל השאלה:
כי אם אפשר להתגבר למה לא?
כי אם אפשר להתגבר למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת גם על חוסר משיכה לנשים
אני מתכוונת גם על חוסר משיכה לנשים
אנונימית
תלוי בבן אדם
יש אנשים שמנסים ומתאהבים באישיות ואז מתחילים להימשך למראה יותר
ויש אנשים שלא משנה כמה הם מנסים, גם אם הם אוהבים את האישיות של אותו בן אדם הם עדיין לא ימשכו אליו
לי אישית יהיה קשה מאוד מאוד לצאת עם מישהו שאין לי משיכה אליו
ולמה שאני אנסה משהו "מגעיל" מבחינתי ואגעל מבן אדם רק בשביל להכריח את עצמי להיות איתו? מרגיש לי שזה רק יגרום לי לרצות להתרחק. וגם יש הבדל בין להתרגל לדברים שאתה לא אוהב לבין לאהוב משהו.
יש אנשים שמנסים ומתאהבים באישיות ואז מתחילים להימשך למראה יותר
ויש אנשים שלא משנה כמה הם מנסים, גם אם הם אוהבים את האישיות של אותו בן אדם הם עדיין לא ימשכו אליו
לי אישית יהיה קשה מאוד מאוד לצאת עם מישהו שאין לי משיכה אליו
ולמה שאני אנסה משהו "מגעיל" מבחינתי ואגעל מבן אדם רק בשביל להכריח את עצמי להיות איתו? מרגיש לי שזה רק יגרום לי לרצות להתרחק. וגם יש הבדל בין להתרגל לדברים שאתה לא אוהב לבין לאהוב משהו.
^^את מתכוונת לחוסר משיכה של אישה לאישה אחרת?
שואל השאלה:
כאילו נגיד סטרייטית ^
כאילו נגיד סטרייטית ^
אנונימית
את מתכוונת שאם את יכולה להתגבר על זה שתצאי אם אישה ואת סטרייטית?
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מדברת על עצמי לול אני אומרת על בנות סטרייטיות שחושבות שאי אפשר להתגבר על חוסר משיכה לדעתי אם מנסים יש מצב שאוהבים גם אם לוקח מספר פעמיים
אני לא מדברת על עצמי לול אני אומרת על בנות סטרייטיות שחושבות שאי אפשר להתגבר על חוסר משיכה לדעתי אם מנסים יש מצב שאוהבים גם אם לוקח מספר פעמיים
אנונימית
חוסר משיכה בשביל מה
שואל השאלה:
התגובה שלך לא מובנת תנסח שוב
התגובה שלך לא מובנת תנסח שוב
אנונימית
אני מאמינה שיש כאלה שניסו והצליחו, אבל אז זה אומר שהיא לא סטרייטית, אלא בי עם נטייה כבדה לגברים כנראה.
יש כאלה שפשוט לא מעוניינות בזוגיות עם בחורה אז גם לא ירצו לנסות, ויש כאלה שגם אם ינסו לא יצליחו להימשך כי בסופו של דבר הן פשוט לא נמשכות לנשים.
זה כמו שלסבית תנסה לצאת עם גבר אבל פשוט לא תימשך אליו לא משנה כמה היא תנסה.
לי אישית יהיה קשה מאוד מאוד להתגבר על חוסר משיכה וכנראה שאני גם לא אתגבר עליה, אבל תכחס זה גם כי אני גם לא אכריח את עצמי לצאת עם אדם שאני לא מרגישה אפילו טיפת משיכה אליו מלכתחילה
יש כאלה שפשוט לא מעוניינות בזוגיות עם בחורה אז גם לא ירצו לנסות, ויש כאלה שגם אם ינסו לא יצליחו להימשך כי בסופו של דבר הן פשוט לא נמשכות לנשים.
זה כמו שלסבית תנסה לצאת עם גבר אבל פשוט לא תימשך אליו לא משנה כמה היא תנסה.
לי אישית יהיה קשה מאוד מאוד להתגבר על חוסר משיכה וכנראה שאני גם לא אתגבר עליה, אבל תכחס זה גם כי אני גם לא אכריח את עצמי לצאת עם אדם שאני לא מרגישה אפילו טיפת משיכה אליו מלכתחילה
אם את מתכוונת בלהתגבר על חוסר משיכה
לזה שמישהי סטרייטית תתגבר על זה שהיא סטרייטית ותצא עם מישהי?
לזה שמישהי סטרייטית תתגבר על זה שהיא סטרייטית ותצא עם מישהי?
שואל השאלה:
^כן לזה מתכוונת שאם אישה סטרייטית או גבר סטרייט טוענים שמגעיל אותם המין שלהם ברגע שהם ינסו כמה פעמים משהו בהם ישתחרר ויתמכר
^כן לזה מתכוונת שאם אישה סטרייטית או גבר סטרייט טוענים שמגעיל אותם המין שלהם ברגע שהם ינסו כמה פעמים משהו בהם ישתחרר ויתמכר
אנונימית
שואל השאלה:
יש בנות שמנסות ונגעלות על הפעם הראשונה שנייה ואז לא מנסות יותר וזה מוזר
יש בנות שמנסות ונגעלות על הפעם הראשונה שנייה ואז לא מנסות יותר וזה מוזר
אנונימית
זה לא עובד ככה^^
אוקיי, תחשבי על מקרה הפוך
מישהי שהיא לסבית ומתאהבת רק בנשים, ומישהי סטרייטית תבוא ותגיד לה שאפשר להתגבר על חוסר משיכה לגברים ואפשר לאהוב גם אם לוקח מספר פעמים.
קצת מוגזם להגיד דבר כזה את לא חושבת?
בתוך מישהי שאין לה שום משיכה לאישה, גם אם תבוא הבחורה הכי מדהימה ומהממת שיש אני פשוט לא אמשך אליה ואני לא ארצה לצאת איתה, ולא רואה סיבה להכריח את עצמי לעשות את זה. כנל גם לגבי גברים שאין לי משיכה אליהם אגב
מישהי שהיא לסבית ומתאהבת רק בנשים, ומישהי סטרייטית תבוא ותגיד לה שאפשר להתגבר על חוסר משיכה לגברים ואפשר לאהוב גם אם לוקח מספר פעמים.
קצת מוגזם להגיד דבר כזה את לא חושבת?
בתוך מישהי שאין לה שום משיכה לאישה, גם אם תבוא הבחורה הכי מדהימה ומהממת שיש אני פשוט לא אמשך אליה ואני לא ארצה לצאת איתה, ולא רואה סיבה להכריח את עצמי לעשות את זה. כנל גם לגבי גברים שאין לי משיכה אליהם אגב
לא, הרבה פעמים היו בנים עם אופי מדהים שרצו אותי ובאמת היה כיף איתם אבל בלי משיכה פיזית זה שווה כלום, לאט לאט ירד בכלל החשק לדבר איתם, מבאס אבל ככה זה
אנונימית
לא
באותו הנושא: