13 תשובות
היי בובה זאת באמת הפרעה תפני לעזרה מקצועית זה יעזור לך❤
זו אכן נשמעת הפרעה, שמשפיעה עלייך קשה מאוד. דורש טיפול.
גם אני ככה, כל פעם שמישהו מבית הספר הקודם שלי רואה אותי הוא מתחיל לצחוק ולהציק וזה ממש נורא
עם הזמן למדתי להתעלם מהם, הם לא שווים את הזמן שלי
(גם לשמוע מוסיקה באוזניות עוזר לי כי אז אני מרחיק את עצמי מכולם)
עם הזמן למדתי להתעלם מהם, הם לא שווים את הזמן שלי
(גם לשמוע מוסיקה באוזניות עוזר לי כי אז אני מרחיק את עצמי מכולם)
תקשיבי זאת נשמעת בעיה שאי אפשר לפתור סתם ככה, את צריכה לעבוד על זה. אולי תצאי להליכות קצרות כדי להתרגל להיות בחוץ בשלווה. ולמה בעצם את נלחצת מלפגוש אנשים שאת מכירה? כאילו יש לזה סיבה מסוימת? בכל מקרה כדאי לך לעבוד על זה עם איש מקצוע
כדי להרגיש יותר בנוח בחוץ ולהרגיע את החרדה שלושה גורמים מרכזיים יכולים לעזור:
תרופות פסיכיאטריות נוגדות חרדה, טיפול פסיכותרפי וחשיפה.
בחשיפה אני מתכוון לצאת מהבית בהדרגתיות. נגיד תחילה מתחת לבניין לחמש דקות, אחר כך לצאת לשכונה לסיבוב, אחר כך למכולת השכונתית לקנות משהו וכו' וכו' עד שתרגילי את הגוף להתמודד עם הלחץ.
תרופות פסיכיאטריות נוגדות חרדה, טיפול פסיכותרפי וחשיפה.
בחשיפה אני מתכוון לצאת מהבית בהדרגתיות. נגיד תחילה מתחת לבניין לחמש דקות, אחר כך לצאת לשכונה לסיבוב, אחר כך למכולת השכונתית לקנות משהו וכו' וכו' עד שתרגילי את הגוף להתמודד עם הלחץ.
אולי זה כי עברת משהו עם אנשים מסוימים בעבר, כמו בריונות או חרם מצדם ולכן את מפחדת להיתקל בהם שוב? אני מבינה את התחושה הזו, אבל המקרה שאת מתארת נשמע קיצוני.
אני ממליצה לשתף עם מישהו שאת סומכת עליו, לפעמים זה עוזר לדבר על זה ולהוציא את מה שאת מרגישה במקום להתבודד. אם זה ממשיך אולי כדאי לשקול עזרה מקצועית.
אני ממליצה לשתף עם מישהו שאת סומכת עליו, לפעמים זה עוזר לדבר על זה ולהוציא את מה שאת מרגישה במקום להתבודד. אם זה ממשיך אולי כדאי לשקול עזרה מקצועית.
שואל השאלה:
אני פשוט לא סובלת את האוכלוסיה באיזור,
והמקום קטן וכולם מכירים את כולם וזה מקשה לי על החיים,
וגם היתה לי אינטרקציה עם מישהו למשך זמן קצר ועדיין קשה לי להתקדם ממנו בגלל הידיעה שכולם יודעים עליי ועליו, כולם דיברו ואולי עדיין מדברים עלינו, אני רוצה להיות שקופה באמת אני לא אוהבת את התשומת לב הזאת
כמובן שהסיפור איתו רק החמיר את המצב, אבל זה היה קורה לי גם לפניו
אני פשוט לא סובלת את האוכלוסיה באיזור,
והמקום קטן וכולם מכירים את כולם וזה מקשה לי על החיים,
וגם היתה לי אינטרקציה עם מישהו למשך זמן קצר ועדיין קשה לי להתקדם ממנו בגלל הידיעה שכולם יודעים עליי ועליו, כולם דיברו ואולי עדיין מדברים עלינו, אני רוצה להיות שקופה באמת אני לא אוהבת את התשומת לב הזאת
כמובן שהסיפור איתו רק החמיר את המצב, אבל זה היה קורה לי גם לפניו
אנונימית
הייתה לך חוויה שפגשת מישהו שהכרת והוא צחק או גרם לסיטואציה לא נעימה?או שזה בעיקר פחד?
שואל השאלה:
לא יכולה להצביע על מקרה ספציפי אבל מאמינה שזה קרה
אבל כן יש הרבה פחד
לא יכולה להצביע על מקרה ספציפי אבל מאמינה שזה קרה
אבל כן יש הרבה פחד
אנונימית
נראה שאת ממש לא מרגישה בנוח, את פשוט דופקת חשבון לאנשים יותר מדי, תתחילי לעבוד על זה פשוט, זה קשה אבל בהחלט אפשרי, להכניס כל הזמן למוח שהם לא באמת מאיימים עלייך ואת בסדר גמור, אל תסתגרי! אם תסתגרי זה רק יחמיר, תתחילי להפגיש את עצמך מדי פעם בכוונה עם אנשים ותגידי שלום או תהנהני עם הראש.. תלמדי את עצמך להיות מסוגלת להכיל את זה שהם פשוט שם והם לא חשובים בכלל.
תנסי להתמודד לאט לאט. יכול להיות שיעלו את הנושא כמה פעמים וזהו, אבל אחרי הכל הם חיים את החיים שלהם ואת את שלך, זה לא צריך להשפיע עלייך כל כך.
שוב, מומלץ להתמודד עם זה עם איש מקצוע. אם את לא תצאי את רק תישאבי עוד יותר לחרדות האלה.
שוב, מומלץ להתמודד עם זה עם איש מקצוע. אם את לא תצאי את רק תישאבי עוד יותר לחרדות האלה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכם, מעריכה את התשובות שלכם
תודה רבה לכם, מעריכה את התשובות שלכם
אנונימית
בשמחה
באותו הנושא: