5 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שיהיה טוב אבל עדין אני בחרדנ
אנונימית
כןן
כאילו אולי זה לא יסתדר איך שאני רוצה
או שהוא בעצם יתחיל להיות ממש דוחה
או שלא יכבד אותי בכלל
ואולי יצרתי לעצמי פנטזיה מתוקה בראש אבל במציאות הוא ילד חרא
כן חרדתית
ברור לחוצה פרפרים הכל
זה בסדר גמור להיות בלחץ מזה, אבל ברגע שתהיי איתו אחרי איזה רבע שעה הכל יהיה בסדר!