8 תשובות
איזה כיתה את עכשיו?
שואל השאלה:
י"א
אנונימית
זה לא מאוחר מידי זה סבבה לגמרי, גם לי היה צו ראשון בערך בתאריך הזה והתמיינתי למיליון דברים פשוט הייתי ממליצה שתזדרזי עם יום המאה ותעשי אותו כמה שיותר מהר למרות שזה גם לא מפריע.
חוץ מזה את יכולה לבקש שיקדימו לך
תנסי לבקש שיקדימו כי זה גבולי
שואל השאלה:
אוף הצילו אתן מלחיצות אותי מתי בדר"כ מתחילים הזימונים? זה אפשרי לעשות את יום המאה לפני הצו ראשון?
אנונימית
באמת שאין לך מה לדאוג
יש מלא דברים שאפשר להתמיין אליהם גם בלי יום המאה
ולכל סוג של תפקיד יש חלון מיון אחר ולרוב יש כמה חלונות מיון בשנה אז זה בסדר
ואי אפשר יום המאה לפני צו ראשון
כמעט כל הזימונים שקיבלתי קיבלתי לפני יום המאה בכלל וזה באמת היה הרבה (סליחה אם זה נשמע מתנשא)
שואל השאלה:
חלחחח הכל טוב זה ממש לא מתנשא תודה רבהה 3>
אנונימית
מקווה שאת כבר לא בלחץ בהצלחהה3>