6 תשובות
הכל טוב
את לא צריכה להתבייש את יפה כמו שאת גם לי היה אישיוז עם השיינים והעל בסדר וגשר זה נדיר
אל תבטלי
אני בטוח שהוא אפילו לא ישים לב לזה
אם הוא יודע הכל טוב
מקסימום לא ילך
מה אני קוראת פה
מבינה אותך ובטוחה שאת מהממת אל תבטלי
אם לא טוב לו יום טוב לו
בעיה שלו ולא שווה אותך אם זה יקרה