14 תשובות
זה מאוד מוצדק שאת מתעצבנת זה נוראי
תעיפי אותה מהחיים שלף
תעיפי אותה מהחיים שלף
שלך*
מוצדק לחלוטין, הייתי נפגעת בדיוק כמוך זאת ממש לא התנהגות גם אם כל החברות שלכם היא סתלבט
לא טעית אחותי היא לא יצאה בסדר בסיטואציה
שואל השאלה:
זה היה פשוט משפיל ברמות שהוא זרק לי את כל הדברים והמשיך לנסוע והיא יושבת ושותקת
ואני לא אחת שקל להשפיל אותה אבל פה זה היה הזייה
זה היה פשוט משפיל ברמות שהוא זרק לי את כל הדברים והמשיך לנסוע והיא יושבת ושותקת
ואני לא אחת שקל להשפיל אותה אבל פה זה היה הזייה
אנונימית
זה ממש לא סתלבט זה אחד הדברים הכי משפילים שאפשר לעשות
באמת הייתי נפגעת שלהחיים
ועוד זה שהיא לא מגנה עלייך ומעדיפה גבר על פנייך
איכ חברה חרא תתרחקי ממנה לא מגיע לה אותך
באמת הייתי נפגעת שלהחיים
ועוד זה שהיא לא מגנה עלייך ומעדיפה גבר על פנייך
איכ חברה חרא תתרחקי ממנה לא מגיע לה אותך
שואל השאלה:
ואני עוד אמרתי שעדיף אותה על הידידה שלו
ועד לפני שבוע הם היו נפגשים בסתר כי היא התפדחה שידעו שהיא עדיין בקשר איתו אחרי שהם נפרדו וחזרו אלף פעם ואני היחידה שידעתי וכשהיא הייתה איתו הייתי אומרת לכולם שהיא אצלי ומשקרת בשבילה
חברה מסריחה נו
ואני עוד אמרתי שעדיף אותה על הידידה שלו
ועד לפני שבוע הם היו נפגשים בסתר כי היא התפדחה שידעו שהיא עדיין בקשר איתו אחרי שהם נפרדו וחזרו אלף פעם ואני היחידה שידעתי וכשהיא הייתה איתו הייתי אומרת לכולם שהיא אצלי ומשקרת בשבילה
חברה מסריחה נו
אנונימית
היא נשמעת עדיין מאוהבת
זבל של בן אדם וחברה שלך סמרטוט, אני מקווה שהיא תתאפס על החיים שלה. גם אני הייתי נפגעת והייתי עושה איתה שיחה רצינית, וכמובן דואגת לזה שהוא לא מוזמן יותר ליציאות של החברות בחיים.
אנונימית
תזכירו לי לקרוא את זה
חברה מטונפת ישלך והחבר שלה זבל מטונף
יש לך חרא של חברה ולא יש חרא של ארס שמרוב שהיא מאוהבת היא בחרה לשתוק ולא להגן עלייך
תחזירי לה
עם חברות כאלה מי צריך אויבים
באמת עדיף שתנתקי איתה קשר היא מגעילה
באמת עדיף שתנתקי איתה קשר היא מגעילה
באותו הנושא: