6 תשובות
אם ההבדל גדול אז כדאי לך ואם הוא שולי כזה אז תישארי אחמשית מה רע
תלוי במה ההבדלים בין אחמשית לסדרנית
שואל השאלה:
אחמשית אני מנהלת קו ואנשים וכסדרנית אני יותר עם עצמי מסדרת סחורות עבודה יותר פיזית ויותר שעות
אחמשית אני מנהלת קו ואנשים וכסדרנית אני יותר עם עצמי מסדרת סחורות עבודה יותר פיזית ויותר שעות
אנונימית
הייתי נשארת אחמשית
האמת שבאופן אישי אז הייתי בוחרת בסדרנית, להיות לבד נשמע פחות מתיש נפשית גם אם טיפה יותר פיזית, ואם ההעלאה במשכורת באמת גדולה אז שווה בטירוף
השאלה היא אם התנסית בלהיות סדרנית ואת יודעת אם זה מתאים לך באופן אישי או שזה יגרום לך לשנוא את העבודה
והאם את תוכלי לחזור להיות אחמשית אם זה לא יעבוד לך
השאלה היא אם התנסית בלהיות סדרנית ואת יודעת אם זה מתאים לך באופן אישי או שזה יגרום לך לשנוא את העבודה
והאם את תוכלי לחזור להיות אחמשית אם זה לא יעבוד לך
שואל השאלה:
אין לי ניסיון בזה והמנהלים שלי יהיו קשוחים, כאילו אני מכירה אותם והם אוהבים אותי בגלל שהם רוצים אותי איתם אז הוא שאל אותי אבל פשוט מפחיד אותי כי אף אחד לא מחזיק אצלהם
אין לי ניסיון בזה והמנהלים שלי יהיו קשוחים, כאילו אני מכירה אותם והם אוהבים אותי בגלל שהם רוצים אותי איתם אז הוא שאל אותי אבל פשוט מפחיד אותי כי אף אחד לא מחזיק אצלהם
אנונימית
באותו הנושא: