7 תשובות
לע
לא ממש לא
שואל השאלה:
לא נעים לי כי אני כולה יום וחצי
שם וכבר אני מבקשת העלאה?
לא נעים לי כי אני כולה יום וחצי
שם וכבר אני מבקשת העלאה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא בחינם אבל חברות שלי אמרו לי גם
הם לא ראו עדיין איך אני עובדת לבד בתור אחראית משמרת
באמת אני פחות משבוע איזה 3 ימים ,בתפקיד למה שיתנו לי העלאה עד שלא אוכיח את עצמי ככה הם אמרו לי
לא בחינם אבל חברות שלי אמרו לי גם
הם לא ראו עדיין איך אני עובדת לבד בתור אחראית משמרת
באמת אני פחות משבוע איזה 3 ימים ,בתפקיד למה שיתנו לי העלאה עד שלא אוכיח את עצמי ככה הם אמרו לי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני אחכה עוד שבוע ואגיד להם
תודה
טוב אני אחכה עוד שבוע ואגיד להם
תודה
אנונימית
תבקשי העלאה
לא
באותו הנושא: