13 תשובות
כן בטח
כן סליחה
ברור
כן ברור, כמו ההפך
זה אוטומטי
זה אוטומטי
כן
גם צוחקות יותר
הרבה יותר שונה.
לחחח כן
באוטומטט
באוטומטט
שואל השאלה:
גם אם זה פעם ראשונה כשאתן רואות אותו? בלי להכיר כאילו
גם אם זה פעם ראשונה כשאתן רואות אותו? בלי להכיר כאילו
אנונימי
כן כי את נמשכת אליו
רק במקרה כזה
אחרי שאני מכירה אותו זה לא משנה
אחרי שאני מכירה אותו זה לא משנה
כן
בדרך כלל דווקא עם בנים שיותר נמשכים אליהם הסיטואציה יותר מביכה ונתבייש לצחוק, באופן אישי אני יכולה להגיד לך שאם אני רואה גבר שאני נמשכת אליו יותר אני כן אחייך יותר ואשתדל לתפוס לו את העין
באותו הנושא: