14 תשובות
שואל השאלה:
מה הקשר אבל
תמיד כשבנות מדברות על כדורגל יש סתם תגובות מגעילות מבנים כאילו מה זה "זה שלנו לא שלכן"??? חיים בסרט באמא

גם איפור למשל נחשב משהו של נשים וואלה תראה איזה פרגון נשים נותנות לגברים שמתאפרים
אנונימית
התלונות של נשים על זה שאין גברים גבריים(בעיקר אם גבר שם איפור או לק) היום לא מספיק דוגמה בשבילך לעד כמה חוסר קבלה יש לדבר הזה? יש סירטונים שלמים על זה ביוטיוב שמקבלים אלפי לייקים ותגובות של נשים לסרטון בתמיכה.

ושוב מי על המגרש שמה גברים או נשים?
אנונימי
מי משחק במרגש בנים או בנות מונדיאל? 90% מהאוהדים הם בנים, וזה משחק שמאופיין לבנים על ידי החברה
אנונימי
שאלה טובה
אני לא מבינה איך לבעוט בכדור ולרוץ קשור למגדר בכלל זה ככ מפגר וואי
כן זה עושה לי עצבים
Zm
כי אתם לא מבינות
ואתם אוהדות סטורי
יד בנות דכן אוהבות את זה ויש כאלו דעודות בכאילו כי זה טרנדי וזה
אתם גם לא מבינות בזה בכלל, אתם אוהדות סטורי
אנונימי
מי אמר שלא צריך פמינזם צריך פמינזם זה שיוויון בין המינים, אתם לוקחים את זה לכיוון של בנות הרבה יותר חזקות ולא צריכות בנים כי הם מטומטים, זה לא שיוויון. וזה לא בעלות על זה פשוט כמו שבנים לא מבינים כלום באופנה אלה אם כן הם גייז או סתם גברים רגישים, ככה גם בנות, לא מבינות בספורט אלא אם כן הם לסביות או בחורה שפשוט אוהבת ספורט שזה גם בסדר כמו שכבר אמרתי, אני לא מכליל יש כאלו בנות קאוהבות ספרוט, עכשיו בכדורגל זה ספורט מאוד אופייני לתדמית הגברית אז בכלל, זה ספורט מאוד של קשוחים, הזה שטוב בכדורגל הוא תמיד המקובל והגבר, אז בנות עוד יותר פחות מתחברות לספורט הזה ספציפית
אנונימי
אני לא אותו אנונימי^
אנונימי
בדיקת ההריון של שרק- ברור שאם את חושבת שזה רק לבעוט בכדור את לא מבינה ומין הסתם את בת אס כן יש קשר עובדה דבנים אוהבים את זה ואתן לא באמת
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי סבבה לא מתווכחת שזה ספורט שמזוהה עם בנים אבל ההבדל בין זה לבין "זה שלנו לא שלכם" הוא ענק
אנונימית
שואל השאלה:
רציני זה מעצבן למה נראה לכם שיש לכם בעלות על המשחק??? אחר כך אל תגידו שלא צריך פמיניזם
אנונימית