התחברות הרשמה

מה לעשות אם קשה לי שיש לידי עוד אנשים עם OCD?

כאילו אני מרגישה נורא רע לגבי זה אבל למשל אני נמצאת בחבורה של 7 ילדים ומתוכם יש עוד ילדה שיש לה ocd וזה ממש מוזר לי שהיא יודעת מה עובר לי בראש וכזה קולטת שאני עושה טקסים ואני מרגישה ממש רע כי זה יוצא אגואיסטי מצידי אבל זה מעצבן אותי שגם לה יש וזה לא דבר שרק אני סובלת ממנו
18 במאי 2026, 21:02
ocd    
תשובה אחת
האמת שזה הגיוני
I
I'm just a girl69
באותו הנושא:
וואי אני חייבת להפליץ אבל יש לידי אנשים מה לעשות??
3 אנשים שגרים לידי נפטרו מסרטן זה רומז שיקרה לי משהו?
אני ברכבת ואנשים יושבים לידי ופשוט לא באלי שישבו לידי, מה לעשות?
מה לעשות אם אנשים מתמרמרים לידי?
אנשים לא אוהבים לשבת לידי באוטובוס - למה?
מה זה מעיד עלי אם אני מדיימנת שיש לידי אנשים ואני מדברת בקול לאותם אנשים?
אנשים מרגישים לא בנוח לידי מה לעשות?
אנשים עם OCD, איך זה בא אליכם לידי ביטוי?
מיינקראפט מהפלאפון אפשר לשחק עם עוד אנשים רק כשהם נמצאים לידי או שאפשר גם מרחוק?
מה לעשות אם קובעים לאנשהו ועושים את זה לידי וזה אנשים שאני בקשר איתן ?
מה לעשות כדי שאנשים ירצו להיות בקרבתי, שיהיה להם כיף לידי...