כאילו אני מרגישה נורא רע לגבי זה אבל למשל אני נמצאת בחבורה של 7 ילדים ומתוכם יש עוד ילדה שיש לה ocd וזה ממש מוזר לי שהיא יודעת מה עובר לי בראש וכזה קולטת שאני עושה טקסים ואני מרגישה ממש רע כי זה יוצא אגואיסטי מצידי אבל זה מעצבן אותי שגם לה יש וזה לא דבר שרק אני סובלת ממנו