19 תשובות
לכי לשירותים או שחררי בשקט
לשירותים
תתחילי להשתעל ותגידי שאת צריכה לצאת לנשום אוויר
אנונימי
שואל השאלה:
אני במלתחות ויש פה בנות ואני מפחדת שזה יהיה רועש
אני במלתחות ויש פה בנות ואני מפחדת שזה יהיה רועש
אנונימית
לאט ובעדינות
הם רואים את השאלה עכשיו
אנונימי
איזה מבאס זה לעבוד בשעה כזאת
שואל השאלה:
יואו וגם שעישנתי בחוץ אנשים ישבו לידי
אוף אני אלך לעמוד ליד המכונה אולי הרעש יהיה חזק ואוכל לשחרר
יואו וגם שעישנתי בחוץ אנשים ישבו לידי
אוף אני אלך לעמוד ליד המכונה אולי הרעש יהיה חזק ואוכל לשחרר
אנונימית
שואל השאלה:
^^אין לך מושג עד כמה
^^אין לך מושג עד כמה
אנונימית
במה את עובדת?
אנונימי
מי עובד בשעה כזאת
שואל השאלה:
שמעת פעם על משהו שנקרא משמרות?
שמעת פעם על משהו שנקרא משמרות?
אנונימית
לא
אנונימי
משמרות ב2 בלילה פחות אולי במועדון לא נראה לי הגיוני
שואל השאלה:
בהצלחה בחיים יפשלי
חחח אוקיי שתגדלי ותעבדי בעבודה רצינית תבין/י
בהצלחה בחיים יפשלי
חחח אוקיי שתגדלי ותעבדי בעבודה רצינית תבין/י
אנונימית
בחייאת מה זה השאלה המוזרה הזאת יש לך שירותים לכי לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
אגב המשמרת שלי מתחילה בעשר חחח לא בשתיים
אגב המשמרת שלי מתחילה בעשר חחח לא בשתיים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין לי מספר 2 רק הייתי צריכה לשחרר
אבל אין לי מספר 2 רק הייתי צריכה לשחרר
אנונימית
אני עובד בעבודה בבוקר לא בלילה .
ב11 מסיימים כבר . אני לא מכיר מלא עבודות שעובדים בלילה
ב11 מסיימים כבר . אני לא מכיר מלא עבודות שעובדים בלילה
באותו הנושא: