19 תשובות
לכי לשירותים או שחררי בשקט
לשירותים
תתחילי להשתעל ותגידי שאת צריכה לצאת לנשום אוויר
אנונימי
שואל השאלה:
אני במלתחות ויש פה בנות ואני מפחדת שזה יהיה רועש
אנונימית
לאט ובעדינות
הם רואים את השאלה עכשיו
אנונימי
איזה מבאס זה לעבוד בשעה כזאת
שואל השאלה:
יואו וגם שעישנתי בחוץ אנשים ישבו לידי
אוף אני אלך לעמוד ליד המכונה אולי הרעש יהיה חזק ואוכל לשחרר
אנונימית
שואל השאלה:
^^אין לך מושג עד כמה
אנונימית
במה את עובדת?
אנונימי
מי עובד בשעה כזאת
שואל השאלה:
שמעת פעם על משהו שנקרא משמרות?
אנונימית
לא
אנונימי
משמרות ב2 בלילה פחות אולי במועדון לא נראה לי הגיוני
שואל השאלה:
בהצלחה בחיים יפשלי
חחח אוקיי שתגדלי ותעבדי בעבודה רצינית תבין/י
אנונימית
בחייאת מה זה השאלה המוזרה הזאת יש לך שירותים לכי לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
אגב המשמרת שלי מתחילה בעשר חחח לא בשתיים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין לי מספר 2 רק הייתי צריכה לשחרר
אנונימית
אני עובד בעבודה בבוקר לא בלילה .
ב11 מסיימים כבר . אני לא מכיר מלא עבודות שעובדים בלילה