9 תשובות
בעזרת השם, מגיע לנו ממשלה אחרת כבר
לדעתי הוא לא ייבחר
הוא כן יבחר
לפי מה ששמעתי יש מצב שהוא לא ירוץ בכלל, אבל אני לא בטוח עד כמה זה נכון
לדעתי הוא כבר היה ראש ממשלה תקופה ארוכה מידי, וצריך לתת את המקום למישהו אחר
במדינות אחרות ראשי ממשלה / תפקידים מקבילים אחרים לא יכולים להבחר ביותר משתי קדנציות, וזה טוב.
לדעתי הוא כבר היה ראש ממשלה תקופה ארוכה מידי, וצריך לתת את המקום למישהו אחר
במדינות אחרות ראשי ממשלה / תפקידים מקבילים אחרים לא יכולים להבחר ביותר משתי קדנציות, וזה טוב.
כן נקווה שבנט יציל אותנו. לא משנה שאני לא מתלהב ממנו אישית, אבל המטרה כרגע היא אחת ויחידה.
צר לי לבאס את השמאל פה
אבל הוא יבחר שוב
אבל הוא יבחר שוב
שואל השאלה:
אני לא שמאלנית אני סתם סקרנית
יצא לי חרוז אני בוכהה
אני לא שמאלנית אני סתם סקרנית
יצא לי חרוז אני בוכהה
אנונימית
חחח לא אמרתי לך ספציפית
^^אין כבר שמאל ואין ימין
רק צמאים לראש ממשלה אמין
רק צמאים לראש ממשלה אמין
באותו הנושא: