2 תשובות
שואל השאלה:
זה לא נראה שהן מפריעות לא או משהו, בעצם זה נראה שכיף לו לדבר...
אנונימי
אני מכירה את הסגנון.. את חייבת להפסיק לכתוב לו, עם כמה שזה קשה תכריחי את עצמך לא לכתוב- אם הוא רושם אחרי כמה זמן תדעי שזה הדדי.. ואם לא תעזבי אותו ( בזמן הזה שאת לא רושמת כדאי שתיהי פעילה בפייסבוק תעלי תמונות יפות וכ'ו)