22 תשובות
זה גלש לשם אולי?
כנראה הגיע לשם מהפד
זה לא תקין כי אלה שתי מערכות שונות בגוף שמתערבבות. מערכת העיכול ומערכת הרבייה
למדתי ביולוגיה
למדתי ביולוגיה
אנונימי
בתוך הצואה? כנראה שזה מעיד על בעיה במערכת העיכול
אם זה מעל, אז זה בסדר, זה כנראה דם מהמחזור
היא דיברה על מספר 2, מה קשור מערכת השתן ^
אם זה מעל, אז זה בסדר, זה כנראה דם מהמחזור
היא דיברה על מספר 2, מה קשור מערכת השתן ^
מניחה שגלש לשם
את בטוחה שזה זה ולא דם כהה ומוצק כזה שיש לפעמים שזה פשוט אומר שזה שאריות של דם שישב שם הרבה זמן?
שואל השאלה:
כן זה בתוך ולפעמים אני יושבת בתנוחות אז יכול להיות שגלש ? כי זה בחיים לא קורה לי ביום יום
כן זה בתוך ולפעמים אני יושבת בתנוחות אז יכול להיות שגלש ? כי זה בחיים לא קורה לי ביום יום
אנונימית
כנראה שגלש פשוט
הכל טוב
הכל טוב
שואל השאלה:
כן זה גם כזה בצבע אחר לא בצבע רגיל כהה יותר
כן זה גם כזה בצבע אחר לא בצבע רגיל כהה יותר
אנונימית
זה כנראה גלש את לא צריכה לדאוג
שואל השאלה:
כאילו זה היה מעל הצואה עצמה .. בצבע כהה הדם
כאילו זה היה מעל הצואה עצמה .. בצבע כהה הדם
אנונימית
חיים שלי אל תילחצי הכל בסדר
גם אם קרה לך עכשיו פעם אחת, לא יקרה כלום, אם זה משהו שחוזר על עצמו פשוט תלכי לבדוק אצל רופא נשים
גם אם קרה לך עכשיו פעם אחת, לא יקרה כלום, אם זה משהו שחוזר על עצמו פשוט תלכי לבדוק אצל רופא נשים
אה אוי קראתי את זה הפוך בטעות כאילו שהיה לך את זה בתוך הדם של המחזור ;-;
אז כן זה הגיוני כנראה שזה פשוט גלש במיוחד אם את עם פד ולא טמפון
אז כן זה הגיוני כנראה שזה פשוט גלש במיוחד אם את עם פד ולא טמפון
שואל השאלה:
זה לא משהו שאמור להדאיג בנות נכון?
זה לא משהו שאמור להדאיג בנות נכון?
אנונימית
זה הכי הגיוני בעולם האזורים קרובים ושאת מנגבת זה עובר גם על האזור שממנו יוצא דם
זה גם לי ככה תמיד הכל בסדר
זה גם לי ככה תמיד הכל בסדר
זה הגיוני, האזור שיוצא ממנו דם מאוד קרוב.
אל תדאגי הכל בסדר
אל תדאגי הכל בסדר
^^^ הגיוני אל תדאגי
בזמן מחזור הגיוני שהדם גלש
אם זה קורה לך לא במחזור אז עדיף שתלכי לרופא
בזמן מחזור הגיוני שהדם גלש
אם זה קורה לך לא במחזור אז עדיף שתלכי לרופא
שואל השאלה:
בזמן שאני לא במחזור זה לא קורה . וגם איחר לי בחודשיים אז כנראה בגלל זה :)
תודה אחיות המשך יום מקסים !
בזמן שאני לא במחזור זה לא קורה . וגם איחר לי בחודשיים אז כנראה בגלל זה :)
תודה אחיות המשך יום מקסים !
אנונימית
ממליצה לך לא לשאול את גוגל או הצ'אט דברים כאלה
הם לרוב רק ילחיצו והצ'אט יכול להטעות או לא להבין אותך
הם לרוב רק ילחיצו והצ'אט יכול להטעות או לא להבין אותך
שואל השאלה:
צודקת
צודקת
אנונימית
זה לא תקין אבל יכול להיות שזה סתם נראה לך ככה אל תדאגי באמת חכי עכשיו שיגמר המחזור ואז אם את רואה שבאמת אז לכי לרופא
אחותי זה הגיוני כנראה גלש הכל תקין
באותו הנושא: