19 תשובות
בשנתיים הראשונות זה לא אמור להיות סדיר
שואל השאלה:
אני בת 17 והמחזור שלי סדיר
אנונימית
אז לויודעת
שואל השאלה:
^^^עברו כבר 4 וחצי שנים מאז שקיבלתי..
אנונימית
תעשי בדיקת הריון או משהו
למה האימוגים לא עובדים
תני לזה עוד קצת זמן אם פעם הבאה זה יהיה ככה אז לכי להיבדק
אנונימית
^^ הריון לא קשור הרי היה לה מחזור פשוט פחות ימים מהרגיל
שואל השאלה:
מה בדיקת הריון חח אני בתולה
ואין אימוגים בסטיפס..


אגב בחיים לא קרה לי שהמחזור נגמר ככ מהר.. הכי קצת שלי היה 3-4 ימים
אנונימית
אז תעשי בדיקה
אם לא שכבת בזמן האחרון וזה אז יש מצב שזה סתם
את לחוצה בזמן האחרון או משהו
דברים כאלה יכולים להשפיע
הרבה דברים יכולים לגרום לזה כמו לחץ או דיכאון או חוסר ברזל
שואל השאלה:
אני אנמית וגם עכשיו נמצאת בתקופה לחוצה של בגרויות.. אולי זה קשור
אנונימית
תלוי בת כמה את בעיקרון זה בסדר כי המחזור עדיין לא קבוע אצל נערות
כנראה שכן אם את נערה זה לא סדיר עדיין
כן, זה פשוט אומר שיש לך מזל.
מחזור נורמלי זה בין יומיים לעשרה ימים.
את בקיצון, אבל נורמלי לגמרי